pureAcell
Veilige pureAcell® lithium ijzer fosfaat (LiFePO4) batterijen voor in de camper, boot en als thuisbatterij voor zonne-opslag.
9,6

• Jan Vlieger
    Geverifieerde klant van pureAcell

Geweldig vakmanschap, doet exact wat er afgesproken is, Zal hem iedereen aanbevelen.

• Rutger
    Geverifieerde klant van pureAcell

Ik heb zakelijk al een aantal PureAcell accu's bij Ben gekocht. De communicatie is altijd goed en de prijs/kwaliteitverhouding is ook dik in orde!

• Hoe beoordeel je pureAcell?

• peter Schellekens peter Schellekens

levering thuisbatterij

• Martien
    Geverifieerde klant van pureAcell

Goede service en veel extra's opgestoken. Er was een dingetje mis gegaan maar dat werd zonder problemen opgelost.

• Rob versteeg
    Geverifieerde klant van pureAcell

Staat achter zijn product, veel kennis en gedegen uitleg. Ik ben er tot nu toe super tevreden mee, aanrader.

• Sjoerd de Groot
    Geverifieerde klant van pureAcell

Betrouwbare webwinkel. Uitstekende service. Ben heeft zeer veel kennis over systemen en kan je uitstekend adviseren welke componenten je nodig hebt om een goed en veilig systeem samen te stellen

• Nico Daenekindt
    Geverifieerde klant van pureAcell

Goede ondersteuning en snelle levering

• Nico Daenekindt

Vragen werden duidelijk beantwoord

• Steven
    Geverifieerde klant van pureAcell

Top producten met een top service waar je op kan rekenen ook na aankoop. Alreeds men 3e batterij bij pureAcell. De eerste 2 packs draaien nu een half jaartje in men setup en doen wat ze moeten doen. Ben zeer tevreden met men aankopen.

• Willem Reek
    Geverifieerde klant van pureAcell

Heel goed advies en prima service. Ook aftersales dik in orde.

• John
    Review voor pureAcell

Leuk bedrijf ! ben even langs geweest en eigenaar heeft veel kennis over lithium en ook Victron apparatuur.

• Danny Bottelier
    Geverifieerde klant van pureAcell

De handleiding, die volgens de website zou meegeleverd worden was niet te vinden. Na een e-mail bleek dat die moest gedownload worden via een link die niet op de website te vinden was.
    Het product voldoet wel aan de verwachtingen.

• Patrick 't Hart
    Geverifieerde klant van pureAcell

Goede service, duidelijke uitleg, mooi product.

• Joost Brand

Met kennis van zaken

• Andre Schriel
    Geverifieerde klant van pureAcell

Bestelling op tijd geleverd/ ingeregeld

• Steven
    Geverifieerde klant van pureAcell

Goede prijs/kwaliteit, bij PureAcell weten ze waarmee ze bezig zijn dus op elke vraag een snel antwoord en uitstekende service. Ik ben een tevreden klant.

• Henri Van Blerk
    Geverifieerde klant van pureAcell

Victron spullen zijn netjes geleverd. Nog wachten op de accu’s.

• Bert Van Nieuwenhuizen
    Geverifieerde klant van pureAcell

Een afhaal afspraak gemaakt. Ondanks Dat Ben zich niet fit voelde kon de afspraak gewoon doorgaan. De Lithium accu stond al netjes klaar en kon zo in de camper geinstalleerd worden. Kreeg nog wat tips voor het installeren. De onderdelen hiervoor waren op voorraad en kon ik direct meenemen. Ook heeft hij mijn Victron apparatuur ingesteld op het Lithium laden. Super geregeld Ben, wat een service! Ontzettend fijn hoe je de BMS van de accu nu via een app op je telefoon kunt uitlezen. Fijn om te kunnen zien hoe vlot het laden verloopt en hoe vol de accu nog zit.. ik zal je zeker aanraden..

• Ruud
    Geverifieerde klant van pureAcell

Goede service en advies. Snelle reactie en en mooi product.

• Jos Van Putte
    Geverifieerde klant van pureAcell

Bij ophalen demonstreerde men dat er 200 Ampere uit het accu pakket (280 Ah) getrokken kon worden en ik kreeg een printout van de lader instellingen voor mijn lader. Top !