schoenspecialist.nl

schoenspecialist.nl

De Schoenspecialist.nl helpt je je schoenen te onderhouden, of dat nu gladleer, suede of je sportieve sneakers zijn. Ook voor het verven van je schoenen, inlegzolen en veters ben je bij ons aan het juiste adres.
Bij ons koop je bij de echte schoenmaker, op het hoekje in het centrum van Hardenberg. Wij nog steeds een ambachtelijk bedrijf! En zijn trots op ons vakmanschap!
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

schoenspecialist.nl is ontstaan uit de schoenmaker van Hardenberg die sinds de jaren 80 op het unieke punt in Hardenberg gevestigd is. In de tussentijd is oude schoenmaker met pensioen gegaan en hebben we de laatste jaren gewerkt aan het online vormgeven van ons bedrijf. Met in ons achterhoofd het ambachtelijke vakmanschap. Dat betekend kennis van zaken en klantgericht werken. Wij hebben dan vormgegeven met onze slogan: De Schoenmaker met een Glimlach!

Bij schoenspecialist.nl tref je oa schoenonderhoud, poets, creme, schoenverf, veters, inlegzolen en aanverwant aan.

We verkopen het niet alleen maar helpen je ook graag verder! Mail ons!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019