scrub-supply.com

scrub-supply.com

Janssen International is exclusief distributeur voor Jaanuu Medische kleding voor de EU. Jaanuu werd voor het eerst gelanceerd in 2013 in Los Angeles USA en heeft sinds de oprichting als doel de medesiche kleding opnieuw uit te vinden. Jaanuu staat ervoor om ongeƫvenaard te zijn in functionaliteit als ook in stijl en pasvorm. Jaanuu gebruikt baanbrekende trends om hun ontwerpen te inspireren, want tenslotte moet geen enkele medische professional genoegen nemen met iets minder. Boxy, ongemakkelijke uniformen zonder enige hint van stijl is niet hoe we ons hoeven te kleden. Net als elk ander beroep is het uiterst belangrijk dat u zich elke dag zelfverzekerd en expressief voelt. Wij geloven in hard werken en zich goed kleden.

De zekerheden van https://scrub-supply.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018