skyltlak.nl

skyltlak.nl

Skyltlak.nl is dé webshop in het verkopen van SKYLT producten.
Filter 320 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 165 met beschrijving

• Jos
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Iets te duur vergeleken bij andere internetwinkels. € 13,= voor een veel te klein rollertje en bakje, rolletje slipte snel wat de verdeling van de lak niet ten goed kwam.

• Johan Cozijnsen
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Super lak en uitgebreide support

• Hoe beoordeel je skyltlak.nl?

• Floris C
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Snelle en juiste levering. Jammer dat er niet het blad technische instructie bij zat. Deze moest ik op de site even opzoeken

• Jonathan

Geweldig spul. Snelle verzending

• cees sprenger
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Goed advies en snelle levering!

• Tom
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Prima, op tijd geleverd en alles in orde

• Jacqueline

Goed product, snel geleverd

• Ina
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Snel geleverd en tevreden over de lak.

• MRW
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Ik had zelf voor deze webshop gekozen omdat deze het snelst zou zijn met verzending, maar dit duurde uiteindelijk toch best lang helaas. Jammer dat daar niet aan gehouden werd.
    Product is verder echt top, een aanrader!

• Rob Hoogervorst

Heel mooi resultaat.

• Renate
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Heel fijn spul. Ik gebruik het op meubels en het lijkt net alsof het hout niet afgewerkt is maar er komen geen vlekken in het hout van bijvoorbeeld water. Het is een heel dun melkachtig goedje waarvan je per keer erg weinig van nodig hebt.

• Carel Reuver

Product uit voorraad is na 4 dagen nog niet geleverd

• H.R. Peters

top spul !!

• Ilse
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Goede communicatie,....heel prettig en onze bestelling was heel snel in huis (Goed verpakt) We gaan zeker vaker bestellen Goed bezig 🙂.

• Robert de Vries
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Aanbevolen door mammoettafels.nl, kennis van me, daar eikenhoutenplanken gekocht, zijn vensterbanken geworden en skylt 5510 2 comp lak is noodzakelijk voor optimale bescherming tegen alles wat vochtig is. Snel binnen en 3 lagen aangebracht, zien er schitterend uit !

• Cathelijne Tutein
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Snel geleverd, makkelijk aan te brengen lak, geheel doffe, naturel uitstraling, en goed bestand tegen vlekken.

• Ineke van den Berg
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Geweldig had wat vragen en prettig geholpen met advies. En tafel is prachtig geworden met de lak erop. Top super bedankt!

• Wendy

Zeer snel geleverd.
    Super lak. Mijn eiken aanrechtblad ziet er puur natuur uit maar is toch optimaal beschermd.

• Bernd Gerrits
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Super mooi product. Voor het eerst mee gewerkt en verkocht. Zo'n mooi resultaat. Planken verschilt nie hiel met ongelakte plank. Planken lijken idd als of ze onbehandelt zijn. Snelle levering ook nog.

• Pier
    Geverifieerde klant van skyltlak.nl

Goed product en snel geleverd