sluitplanshop
De meest uitgebreide webshop op het gebied van
sleutels, cilinders,sloten, kluizen en beveiliging
van o.a. Ankerslot, Dom, Mauer en Winkhaus.

9,0

• Kay
    Review voor sluitplanshop

Snelle levering, duidelijke omschrijving op de site, gemakkelijk contact en scherpe prijzen.
    Snel antwoord op vragen en bij problemen altijd bereikbaar.

Kay,

Dank, dank, dank, zegt het voort.
    Veel suc6 met je Video Deurbel en de Rookmelders

• Theodorus
    Review voor sluitplanshop

Heldere site, maar ik maakte een paar fouten, prompt belt Peter Tiggeler op met beter advies. Denkt mee en komt met betere voorstellen. Ook de afleveringen liepen gesmeerd. Professioneel en alsof je in een fysieke winkel bent.

Antwoord van sluitplanshop

Dank voor uw fijne reactie en veel succes met uw producten

Peter Tiggeler

• Hoe beoordeel je sluitplanshop?

• gbs
    Review voor sluitplanshop

Bij sluitplanshop 3 gelijksluitende cilinders besteld met 3 extra sleutels. De gelijksluitende cilinders kwamen, maar de 3 extra sleutels niet. Om deze alsnog te krijgen diende ik een scan van het sleutelcertificaat op te sturen. Dat vond ik sowieso al niet zo prettig, want zo'n certificaat houd je nou net graag voor je zelf. Vervolgens werden de extra sleutels later niet-aangetekend afgeleverd. Ook niet een prettig idee als de cilinders al in de deuren geplaatst zijn. Al met al niet de zorgvuldigheid die ik verwacht van een bedrijf dat spullen levert voor de veiligheid van mijzelf en mijn spullen.

Antwoord van sluitplanshop

Sluitplanshop staat voor Veiligheid.

Door de fabrikant, zij zijn ook net mensen, 3 sleutels in de eerste order te weinig geleverd.
    Uiteraard leveren wij deze dan kosteloos na, zoals nu ook.

Daar wij uit veiligheidsoverwegingen niet de certificaten opslaan van onze klanten enook niet de sleutelnummers onthouden, hebben wij voor nalevering/ herlevering van sleutels het certificaat nodig om deze na te kunnen bestellen bij de fabrikant, puur uit veiligheid.

Het verzenden van al onze producten geschiedt door PostNL of DPD. Of het nu een nieuwe of nabestelde order is, juist bij nabestelde sleutels is dit zeer belangrijk.

Wij betalen een tarief aan deze pakketdiensten incl. het aanbieden van het pakket aan de klant, zo vragen deze partijen ook om een handtekening bij ontvangst, indien de pakketdienst hier niet aan heeft voldaan, zullen wij ze hier van op de hoogte brengen.

Onze welgemeende excuses.

Sluitplanshop.nl

• Bastiaan
    Review voor sluitplanshop

Cilindersloten besteld, direct een keurige bevestiging ontvangen. Gevraagd of ik het kon annuleren. Sluitplanshop reageerde hier uitermate soepel op, de fabricage was al in gang gezet maar we konden het toch annuleren en ze namen het risico op nieuwe afzet over.

Volgende keer bestel ik hier weer.