specialtap

specialtap

Het is onze missie om voor elk huishouden gemakkelijk, een Specialtap te plaatsen voor een betaalbare prijs. Wij streven er naar om een zo groot mogelijk assortiment van Specialtaps aan te kunnen bieden.

Wij bij Specialtap hebben een klantenservice die 24/7 voor je klaar staat. Bij onze klantenservice kan je terecht voor al je vragen over jouw Specialtap.

Lidmaatschap per 29-03-2024 stopgezet

8,6

• Remon Kho

Snel binnen top geregeld

• karin

Snelle levering.

• Sandra van Zanten
    Geverifieerde klant van specialtap

Snelle levering en ze hebben nog even contact gezocht betreffende het juiste verzendadres

• Johan Verwoerd
    Geverifieerde klant van specialtap

Goede prijs, makkelijke website. Bestelling was vertraagd, goede communicatie daarover.

• M.G. Van der Vegt
    Geverifieerde klant van specialtap

Jammer dat het zo lang duurde. In de app stond op voorraad"dus niet". Maar we kunnen weer elke dag genieten van snel kokend

• Ron
    Geverifieerde klant van specialtap

Duidelijke communicatie omtrent levering.

• J Akkerman
    Geverifieerde klant van specialtap

Ik vond de communicatie niet geweldig.

• Marjolein Weel

goede service

• José Van Dijk
    Geverifieerde klant van specialtap

Het juiste pruduct werd snel en go

• Wouter
    Review voor specialtap

Snelle advies via WhatsApp

• Gerhard Diepenmaat
    Geverifieerde klant van specialtap

De levertijden van mijn bestelde artikel op 22.12.2022 bindt uiteindelijk plaats na 18 januari 2023. Ik had graag gezien dat ik hierover proactief was geïnformeerd i.p.v. dat ik dit antwoord kreeg (verlate levering) na een mail van mij.

• harrie groen
    Review voor specialtap

Heel blij met onze nieuwe kraan! Duidelijke instructies bij het aansluiten en hij staat geweldig in onze keuken. De levering was ook vrij snel

Antwoord van specialtap

Super om te horen dat u er zo blij mee bent!