spiritueelboek
Spiritueelboek is de online boekhandel gespecialiseerd in spirituele boeken. Levering in Nederland en België.
8,3
Filter 9613 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9598 met beschrijving

• Helga
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Prachtige boeken gekocht en ben ook heel blij met mijn roodborstje bedeltje! 🥰

• Sonja
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Zou het fijn vinden als de armbanden en kettingen wat meer centimeters hebben

• Hoe beoordeel je spiritueelboek?

• Rob Schreuders
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Tot op heden geen bestelling ontvangen, nu 15 dagen later en op email via het contact formulier op de website ook geen reactie.
    Gebeld om 11 uur een dinsdag maar geen gehoor.

• Antoinette
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Ik ben reuze tevreden, mooie armband en snelle levering!

• Nicole Reijnders -Govaerts
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

De producten zijn van mooie kwaliteit en enorm snel geleverd. Ik ben weg van deze armband.

• Jannie Sijnja-de Vries

• Tania Van veen

Goede service prachtige producten

• Aleph van de Kimmenade
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

De bestelling was waardeloos! Je denkt een handgemaakte Nepalese muts te kopen, krijg je een made in China muts die bij Temu voor 5× zo goedkoop te halen is. Echt een grote misleiding. Ten tweede had ik een amathisten pendel met bergkristal besteld, bleek het kettinkje kapot te zijn geweest en onprofessioneel weer aan elkaar te zijn gemaakt. Echt weer een teleurstelling. Ten derde heb ik bij elkaar bijna een anderhalve maand moeten wachten op mijn bestelling. Mailcontact was waardeloos. Echt NOOIT meer dat ik daar ga bestellen!!!

• Ljiljana Vidaković
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

De juiste producten op de juiste plaats en van uitzonderlijke kwaliteit

• Ann Detremmerie
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Het product ( slaapapparaat , acupunctuur pen) voldeed helemaal niet aan verwachting! De lectuur is altijd top, maar dit was Chinese brol.Echt bedrog .

Antwoord van spiritueelboek

Beste Ann, Op het door u opgegeven bestelnummer heeft u een boek bij ons bestelt. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Ingrid Nieuwland
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Duurt veel te lang voor dat je een keer reactie krijgt.en ik heb nog steeds geen armband ontvangen.

Antwoord van spiritueelboek

Beste Ingrid, Wat vervelend om te lezen. Uw bestelling is nu geannuleerd en uw betaalde bedrag is teruggestort naar Klarna. Het bleek dat uw bestelling was zoekgeraakt bij Post.nl. U heeft hierover wel een mail van ons gekregen dat uw bestelling zoekgeraakt was bij Post.nl Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• constance
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

mooie sieraden, goede prijs en snelle levering.

• J
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

De bestelling duurde lang. Opzich niet zó'n probleem, maar de titel van de factuur was 'bestelling is afgehandeld'

• Yvonne janssen
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Hart verwarmend product om cadeau te geven bij uitvaart

• Evert Lanssens

Toppie

• Jopie Koens
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Ik moest heel lang wachten en kreeg een beschadigde steen toegestuurd. Dat heb ik gemaild en geen reactie ontvangen.

• John Schoor

goede prijs, snelle levering

• Gerard Wierink
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

- Goederen niet op tijd geleverd
    - Niet telefonisch bereikbaar op de tijd die op de webpagina staat
    - Geen of zeer late reactie op mail
    Kortom wegblijven

Antwoord van spiritueelboek

Beste Gerard, Wij zijn telefonisch bereikbaar en anders bellen wij altijd terug. Wij hebben inmiddels uw klacht in behandeling genomen en uw bestelling is geannuleerd en aan u terugbetaald. Excuses dat uw bestelling niet op tijd werd bezorgd.

• Nidia
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

2 artikelen besteld. Kwam snel binnen helaas was 1 artikel ook niet hetgeen ik besteld had, maar bestelde stond wel op pakbon. Schrok van de kwaliteit t.o.v. prijs waarvoor ik het gekocht had. Moest het sowieso terug sturen omdat het niet was wat ik besteld had dus mede doordat ik mij afgezet voelde heb ik maar alles terug gestuurd ondanks dat je de retourkosten zelf moet betalen. Hele rare afhandeling van de retour. Erg blij dat ik met Klarna "betaald" had en dus achteraf betaling had gekozen. En dan gooien ze ook hier administratiekosten bij als ze het laten verrekenen! Ze hebben geen benul van service verlenen aan hun klanten of reageren niet op de vragen die je stelt als het mis gaat door hun levering van een verkeerde artikel en de kosten waar jij dan voor opdraait. Ze hadden op zijn minst tegemoet kunnen komen in de kosten. Voel mij afgezet, maar wens ze heel veel plezier met mijn gratis bijdrage. Ik zal HIER in ieder geval geen aankopen meer doen. Blij voor de mensen die wel blij zijn met hun aankoop. Denk dat je dan geluk hebt gehad.

Antwoord van spiritueelboek

Beste Nidia, Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben zo goed mogelijk geprobeerd u alles uit te leggen en te helpen. U had bestelt via Klarna en het door u betaalde geld is dan ook teruggestort naar Klarna en u heeft het door u betaalde geld inmiddels terug gestort gekregen. Nogmaals wij hebben u zo goed mogelijk geprobeerd te helpen en hebben het naar onze mening opgelost. Jammer dat u dan niet tevreden bent.

• J.M. Baggen
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Prima service. Over het boek zelf kan ik weinig zeggen daar het een cadeau was.