spiritueelboek
Spiritueelboek is de online boekhandel gespecialiseerd in spirituele boeken en producten. Levering in Nederland en België.
8,3
9.691 klantbeoordelingen
Filter 9674 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9659 met beschrijving

• Dennis Monfils
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Door foutieve adressering buiten mijn schuld heb ik 5 dagen na afleverdatum het verrassingspakketje voor een relatie zelf op een afhaalpunt van PostNL moeten ophalen en zelf afleveren.

• Catharina Van den Brink
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Boek en kado snel ontvangen 🥳

Antwoord van spiritueelboek

Beste Catharina, dank je wel voor je review. Wij zijn erg blij met klanten zoals jou! Hartelijke groet, Team Spiritueelboek

• Hoe beoordeel je spiritueelboek?

• Henriette Egbers

Wauw!

Antwoord van spiritueelboek

Beste Henriette, dank je wel voor je mooie review. Hartelijke Groet, Team Spiritueelboek

• Anila Veliu

Unë ndihem i qet

Dank je wel Anila voor je review. Met vriendelijke groet, Team Spiruteelboek

• Bernard Morisse
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Mooi assortiment en goeie service

Antwoord van spiritueelboek

Beste Bernard, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, team Spiritueelboek

• Carla Brian
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Afslankthee werd snel bezorgd zodat ik het gelijk uit kan proberen

Antwoord van spiritueelboek

Dank je wel Carla voor je review. Veel plezier en succes met de thee. Hartelijke groet, Team Spiritueelboek

• Ellen M
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Echt heel leuk! Het pakketje was erg netjes samengesteld en persoonlijk gemaakt. Er is echt moeite voor gedaan.

Antwoord van spiritueelboek

Beste Elle, Dank je wel voor je mooie review. Wij doen ons best om onze klanten de juiste service te geven en uw bestelling mooi te verpakken. Hartelijke groet, Team Spiritueelboek

• Nancy Uitentuis

Prima mooi armbandje

Dank je wel Nancy voor je review! Hartelijk groet, team Spiritueeboek

• Harry Kruijer
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Prima winkel en spoedige bezorging

Antwoord van spiritueelboek

Beste Harry Kruijer, dank u wel voor uw mooie review en veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• jolanda De jong
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Sorry maar ik heb nog niks ontvangen

Antwoord van spiritueelboek

Beste Jolanda, Het klopt dat u uw bestelling nog niet binnen heeft. Onze oprechte excuses hiervoor. U heeft bij ons iets bestelt wat een langere levertijd heeft omdat u iets heeft bestelt wat ingegraveerd moet worden. Wij verwachten uw bestelling eind volgende week bij ons binnen te hebben en zullen deze dan direct naar u versturen. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• HJL Dohmen
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Boek besteld van Hans Peter Roel inclusief Engelenkaarten. Boek €23,99 met kaarten samen €49,99. Kaarten bleken pocketformaat te zijn, zonder boekje met kaartverklaringen. (stond niet in de produktomschrijving) . Hiervoor een a4tje met een Qr-code om op internet dit op te zoeken (stond ook niet in de produktomschrijving) Genoemde kaarten kosten dus iets minder dan €26,- (verzendkosten). Op internet staan genoemde kaarten voor €17 in grootformaat en met toelichtingboekje. Voel mij bedondert door deze gang van zaken.

Antwoord van spiritueelboek

Geachte Dohmen, Wat jammer dat u dit zo ervaart. Wij kunnen u een mail sturen met de PDF uitleg van de kaarten. Kunt u ons hierover een mail sturen dan gaan wij dit voor u oplossen. Hopelijk bent u wel tevreden met het mooie nieuwe boek van Hans Peter Roel: "Engel zonder vleugels". Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Jose van Delft
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Stond gelijk verzonden was niet zo!

Antwoord van spiritueelboek

Beste Jose, Op uw bestelbevestiging en ook op de website stond dat u het door u bestelde boek: "Engel zonder vleugels" een pre-order bestelling was omdat het een geheel nieuw boek was en nog bij de drukker lag. Als het goed is heeft u het boek inmiddels ontvangen. Heel veel leesplezier alvast. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Jenny Rakim
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Service goed, pakket netjes ingepakt en onbeschadigd ontvangen.

Antwoord van spiritueelboek

Beste Jenny, Dank je wel voor het mooie compliment. Wij doen ons best om alles goed te verpakken en een hoge service te verlenen. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• A. De Jong
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Ik vind het echt een mooie webwinkel met mooie spullen. Het irriteert mij alleen dat de informatie bij produkten niet klopt of onvolledig is.

Antwoord van spiritueelboek

Beste A. de Jong, Als u een vraag heeft over een product dan kunt u ons altijd een mail sturen en proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Frans Schouten
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Pas in de brievenbus en boeken die je zo ontspannen leest

Antwoord van spiritueelboek

Beste Frans, Veel leesplezier alvast en dank je wel voor je review. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Anoniem
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Mooie prijzen en snelle levering

Dank je wel voor je compliment. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• M.I.E.N. Cornelissen

geweldige service.

Dank je wel voor je compliment! Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Monique
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Goede service, het bestelde werd vrij snel verzonden en zag er goed uit.

Antwoord van spiritueelboek

Beste Monique, Dank je wel voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Jevgenia Kyslytsya
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Heel snelle levering. Dankjewel.

Dank je wel voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek

• Marijke & Jeffrey
    Geverifieerde klant van spiritueelboek

Bestelling is snel geleverd, en er was een product dat niet klopte maar ook dit is keurig en snel opgelost.

Antwoord van spiritueelboek

Dank jullie wel voor je review. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Spiritueelboek