Kettingje van 25 euro stelde niks voor. Was een teleurstelling. De kado verpakking was een wit zakje waar ze 4 euro voor vragen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerben Koersen
- Ankie Beenen
Besteld, betaald maar niks gekregen. Zeer teleurstellend.
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- Barbara van Riel
Ik ben aangenaam verrast door de hele mooie urn. Het is niet te groot maar ook niet te klein. Mooi uiterlijk en fantastisch mooie kleur. Het staat bij mij in een vitrine/gedenkkast en is mooi uitgelicht. Echt een eyecatcher
- Lies
Slechte communicatie en ook niet nakomen van bezorgdatum
- C. Hoeks
Bestelling na 3 weken nog niet ontvangen. Is blijkbaar onderweg......
- Ad Van Olst
Slechte service is niet het juiste woord. Helemaal geen service past hier beter. Ik heb een product besteld en daar, inclusief cadeauverpakking € 23,98 voor betaald. Daarna werd het stil. Geen enkele reactie. Weg geld, wat daarvoor in de plaats gekomen is is frustratie en boosheid. Een vernietigende beoordeling op hun site is het enige dat past!