Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 6334 5 ster reviews 6334
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1757 4 ster reviews 1757
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 483 3 ster reviews 483
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 406 2 ster reviews 406
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1392 1 ster reviews 1392

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Barbara van Riel

    Ik ben aangenaam verrast door de hele mooie urn. Het is niet te groot maar ook niet te klein. Mooi uiterlijk en fantastisch mooie kleur. Het staat bij mij in een vitrine/gedenkkast en is mooi uitgelicht. Echt een eyecatcher

  2. Lies

    Slechte communicatie en ook niet nakomen van bezorgdatum

  3. Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?

  4. Olena Shulhina

    De bestelling is nog niet ontvangen, het is al twee weken geleden dat ik betaald heb, het bedrijf beantwoordt mijn dagelijkse vragen over de bestelling niet, het is onmogelijk om contact met dit bedrijf op te nemen, het bedrijf onderhoudt geen contact met zijn klanten en het is onmogelijk om de status van de bestelling te achterhalen.

  5. C. Hoeks

    Bestelling na 3 weken nog niet ontvangen. Is blijkbaar onderweg......

  6. Ad Van Olst

    Slechte service is niet het juiste woord. Helemaal geen service past hier beter. Ik heb een product besteld en daar, inclusief cadeauverpakking € 23,98 voor betaald. Daarna werd het stil. Geen enkele reactie. Weg geld, wat daarvoor in de plaats gekomen is is frustratie en boosheid. Een vernietigende beoordeling op hun site is het enige dat past!

  7. Annemieke van Loon

    Ik heb op 7 mei besteld en direct betaald met de belofte dat het de volgende dag zou worden geleverd. Het is inmiddels 24 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen. Op 17 mei kreeg ik na herhaaldelijk mailen een mailtje, zonder excuses, met de melding dat het waarschijnlijk de volgende dag verstuurd zou worden, maar dat was helaas wederom een valse belofte. Ik zou hier zeker niets bestellen als je ook echt iets wilt ontvangen voor je geld.