stuntsite.nl

stuntsite.nl

De Webshop met stunt prijzen!
8,6

• Iraima Thielman
    Geverifieerde klant van stuntsite.nl

Prachtige producten tegen correcte prijzen; wel een tip: laat de klant weten wanneer de bestelling geleverd wordt met naam van vervoerder en track en trace; die hebben wij gemist

Antwoord van stuntsite.nl

Beste Iraime, je hebt 'n punt. Dat had beter gemoeten. Door jouw opmerkingen zijn wij vanaf heden er (nog) scherper op om tijdig, inhoudelijk en goed te communiceren. Bedankt!

• William
    Review voor stuntsite.nl

Voordelig engoed, wat wil je nog meer?

Antwoord van stuntsite.nl

Beste William, "voordelig en goed" daar streven we naar.
    Blij dat dat weer is gelukt!

Vriendelijke groet,
    Stuntsite Team.

• Hoe beoordeel je stuntsite.nl?

• A.G. van Staveren
    Geverifieerde klant van stuntsite.nl

Dropshippig. Geen tel.nr. vermeld op site. Geen levertijd opgave.

Antwoord van stuntsite.nl

Beste de mevrouw/heer Van Staveren,ons telefoonnummer vermelden wij inderdaad niet. Dat is niet ongewoon bij online winkels. Uiteraard wel ons mail adres alwaar wij netjes snel op reageren en actie ondernemen. Neemt niet weg dat u liever belt, "'n belletje is sneller" is een bekende leus. Wij respecteren dat en gaan uw voorkeur intern overleggen....

• Leon Peters
    Review voor stuntsite.nl

Had ff gebeld voor info. Snel en inhoudelijk goed en uiterst vriendelijk geholpen. Ik ken Ancora verder niet maar ik mag haar nu al;)

Antwoord van stuntsite.nl

Beste Leon, dank je wel voor je complement:) Laten we het ook maar zo houden, wellicht verander je anders nog van mening...:)

• Guy Mannes
    Geverifieerde klant van stuntsite.nl

1) onmogelijk account openen 2) contact mogelijkheden zeer beperkt en wachtijd levering onredelijk, een pakje bij mijn zoon in australie sturen max. 4 dagen dus, veel werk aan de winkel.

Antwoord van stuntsite.nl

...we gaan ermee aan de slag. Bij jouw bestelling was de wet van Murphy van kracht. Onze excuses... alles alsnog goed gekomen, toch?

• A.M. Wetzels
    Geverifieerde klant van stuntsite.nl

Snelle afhandeling van de order, zeer fijne "personal touch".

• Nico
    Review voor stuntsite.nl

Veel keus en voordelig ondanks verzendkosten

Antwoord van stuntsite.nl

Beste Nico, bedankt voor je review.
    Wij doen ons best om het voordelig te houden, goed om te weten dat dat lukt...

• Patrick Dufour
    Geverifieerde klant van stuntsite.nl

Geen enkele info gekregen over de eventuele leveringsdatum van mijn bestelling en met welke bezorgingspartner

Antwoord van stuntsite.nl

Beste Patrick, onze excuses. Ik heb je ondertussen gebeld (voicemail ingesproken) en gemaild. Door ons is jouw bestelling niet goed doorgekomen. Je bestelling wordt vandaag of morgen verstuurd... Nogmaals onze verontschuldigingen...

• Peter Bons
    Review voor stuntsite.nl

Bestellen ging goed, betalen ging goed, versturen ging goed en de TV is perfect.
    Top!

Antwoord van stuntsite.nl

...goed om te horen! De Solora Smart TV (https://stuntsite.nl/product/salora-24ha330-hd-android-tv-60-cm-zwart/) is inderdaad zeer voordelig en bijzonder goed. Je bent niet de enige die dit heeft mogen ervaren:)

• Anita N
    Geverifieerde klant van stuntsite.nl

Op 29 november bestelling geplaatst voor pakjesavond, duurde lang en geen communicatie over vertraagd product. Het product dat niet leverbaar zou zijn van mijn bestelling gehaald maar tot op heden nog niets ontvangen, ook het geld van het geannuleerde product is niet teruggestort. SLECHTE SERVICE

Antwoord van stuntsite.nl

...had beter gemoeten, onze excuses... By the way: uw centjes zijn (wel) netjes teruggestort.