Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
surfandmore heeft 9 5 ster reviews 9
surfandmore heeft 0 4 ster reviews 0
surfandmore heeft 0 3 ster reviews 0
surfandmore heeft 0 2 ster reviews 0
surfandmore heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Maarten

    Niet alleen mooie aanbiedingen, maar ook goede service. Vorig jaar een uitdaging met fin van een surfboard van mijn dochter waarbij Dimitri bleef zoeken tot we een goed alternatief hadden. Leuke aan een relatief nieuwe shop is dat ze je snel (her)kennen en de collectie steeds verder uitbreid. Benieuwd wat er nog gaat komen!

  2. Henk

    Leuke kleine winkel. Maar helemaal surfminded. Dimitri wist wat ik nodig had, en de prijs was top. Mooie spullen ook.

  3. Hoe zou je surfandmore beoordelen?

  4. Michiel

    Leuke surfshop met scherpe prijzen en een goede service. Dimitri probeert zelf ook veel surfspullen die hij verkoopt en weet dus waarover hij het heeft. Al diverse wing spullen bij hem gekocht en zeer tevreden

  5. Huug

    Deze week een bestelling bij SurfandMore gedaan. Binnen enkele dagen werd het geleverd. Super kwaliteit. Ik had nog wat extra informatie nodig, en dat werd netjes naar mij toe gemaild. SurfandMore blijkt naast de kwaliteit ook over klantvriendelijk te beschikken. Ik raad de website iedereen aan. Ik ga vaker een bestelling bij jullie doen.

  6. Lukes222

    Ik kwam bij surfandmore terecht voor mijn nieuwe kite set. Fijne webshop waar alle informatie overzicht wordt weergegeven. De klantenservice was erg vlot met de reactie op mijn vragen betreft de levering en wat persoonlijk advies. Gelukkig kreeg ik mijn order de volgende dag al binnen waardoor ik vorige week direct tijdens het mooie weer mijn nieuwe spullen kon gebruiken. Nogmaals bedankt voor de goede service Dimitri

  7. Tom

    Super mooie spullen en werd erg goed geholpen. Zou daar zeker terugkomen