sustOILable | Natuurlijk Puur

sustOILable | Natuurlijk Puur

Bij sustOILable vinden we dat verzorgingsproducten puur moeten zijn. Geen gedoe met toevoegingen, kleuren en geuren. Onze producten zijn puur natuur en bieden uitstekende verzorging voor het hele lichaam. We hebben heerlijk verzorgende olie, lekkere zeep, fijne geurolie, en natuurlijk wasmiddel. We bieden onze producten stijlvol aan, zodat het er ook nog eens leuk uit ziet! Laat je verrassen door de pure producten.
Pure oliën, Etherische geurolie, Handgemaakte stukken zeep, Wasnoten, natuurlijk wassen
Filter 82 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 53 met beschrijving

• Annemiek Van Bemmelen
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Snelle Service goede produkten.

Hallo Annemiek,

Hartelijk dank voor je fijne review. Daar zijn we erg blij mee. We wensen je plezier met je bestelling.

• Anouck
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Fijne producten, de olie doet wonderen voor mijn huid. Ruim assortiment, goede omschrijvingen. Snelle, nette bezorging.

Hai Anouck,

Hartelijk dank voor je fijne review en wat goed om te lezen dat je zo blij bent met de olie en het je huid zo goed doet. Veel plezier ermee.

Marieke en Judith

• Hoe beoordeel je sustOILable | Natuurlijk Puur?

• Saskia

Netjes verzonden

Hai Saskia,

Bedankt voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. Veel plezier met je bestelling.

• Astrid Vlottes
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Duidelijke website, overzichtelijk, mooie producten zowel inhoudelijk als uiterlijk, ruime keus inhoudsmaten, snel en goed verpakte zending... met een persoonlijke touch. Een aanrader!

Antwoord van sustOILable | Natuurlijk Puur

Dank Astrid voor je ontzettend fijne review. Veel plezier met je bestelling!

• Yvonne
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Mooi houten zeepbakje van olijfhout. Prima service.

Hai Yvonne,

Dank voor je mooie review. Dat waarderen we zeer. Veel plezier met je zeepbakje.

• Stephanie Limpens
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Super goede service, ze denken echt met me mee en erg blij met mijn producten tot nu toe.

Hai Stephanie,

Dank voor je mooie review en heel veel plezier met je producten.

• Marieke
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Snelle levering, producten zijn prima!

Hai Marieke,

Wat een mooie review, hartelijk dank daarvoor! We wensen je veel plezier met je producten.

• Carla Scheltinga
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Heerlijke olie voor de rijpere huid

Hallo Carla,

Bedankt voor je mooie review. Daar zijn we blij mee. Veel plezier met je bestelling en we begroeten je graag nogmaals in onze webshop.

• Bep Salden
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Toen er tijdens de verzending problemen ontstonden, werd dit op een zeer professionele wijze opgelost. Dank jullie wel voor de geweldige service!

Hallo Bep,

Hartstikke bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen. Nogmaals onze excuses dat de verzending zoek geraakt is bij PostNL. We zijn blij dat we je deze oplossing konden aanbieden. Veel plezier met je bestelling.

• Els Graat
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Goede service, een aardig handgeschreven berichtje en heerlijke producten!

Beste Els,

Hartelijk dank voor je mooie review. Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens in onze webshop.