sustOILable | Natuurlijk Puur

sustOILable | Natuurlijk Puur

Bij sustOILable vinden we dat verzorgingsproducten puur moeten zijn. Geen gedoe met toevoegingen, kleuren en geuren. Onze producten zijn puur natuur en bieden uitstekende verzorging voor het hele lichaam. We hebben heerlijk verzorgende olie, lekkere zeep, fijne geurolie, en natuurlijk wasmiddel. We bieden onze producten stijlvol aan, zodat het er ook nog eens leuk uit ziet! Laat je verrassen door de pure producten.
Pure oliën, Etherische geurolie, Handgemaakte stukken zeep, Wasnoten, natuurlijk wassen
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 66 met beschrijving

• Karina
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Super producten voor een mooie prijs

Beste Karina,

Hartelijk dank voor je mooie review en we wensen je veel plezier met je bestelling.

• leon bot

Keurig verpakt
    Snel geleverd
    Heerlijke olie
    verbaast je hoe weinig je nodig heb
    Gekocht ivm natuurlijke zon bescherming

Vond het keurig van de persoonlijke kaart net dat persoonlijke benadering naar de klant wat ik erg kan waarderen

• Hoe beoordeel je sustOILable | Natuurlijk Puur?

• Marcel Kok
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Snelle bezorging en goede producten. Ben er goed tevreden over. De enige aanmerking is dat de pipetten nogal druppelen, wat vaak leidt tot verspilde druppels op de vloer of op mijn kleding.

Hallo Marcel,

Dank voor je mooie review. En vervelend dat je ervaart dat de pipetten druppelen. Helaas is de olie vrij dun omdat we er geen chemische conserveermiddelen in doen. Dus qua duurzaamheid ben je top bezig :).

• Simon

Tiptop!!!

Hai Simon,

Wat een mooie review. Dank daarvoor. We wensen je heel veel plezier met je bestelling!

• Colette de Graaf
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Bestelling binnen 2 dagen ontvangen, goed verpakt en met een vriendelijk kaartje erbij. Fijn bedrijf!

Hai Colette,

wat een mooie review. Heel erg bedankt daarvoor. Daar zijn we blij mee. We wensen je veel plezier met je bestelling.

• NasiBan Vinke
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Goede service en snelle levering

Antwoord van sustOILable | Natuurlijk Puur

Hartelijk dank voor de fijne review! We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je weer een keer te mogen begroeten in onze webshop.

• Marian van Huet
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Mooie prijs. Mooie flesjes, mooie service, vlotte bestelling.
    Zeer Tevreden over de shampoo!

Hallo Marian,

Hartelijk dank voor je mooie review. Daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je bestelling.

• Bryony Minke
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Zeer vriendelijk en behulpzaam contact. De mailwisseling verliep snel en ik kreeg uitgebreid antwoord op mijn vragen. De bestelling werd snel en netjes bezorgd, in plastisvrij verpakkingsmateriaal.
    De oliën zelf zijn van goede kwaliteit en makkelijk te doseren dankzij de pipet. Ook ideaal voor directe aanbreng op de hoofdhuid.

Antwoord van sustOILable | Natuurlijk Puur

Dag Bryony, hartelijk dank voor je review! Wij vinden het leuk dat je onze website gevonden hebt en ons jouw vraag voorlegde. We hopen dat ons advies en onze producten je gaan helpen.

Judith en Marieke

• Corine
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Snel geleverd met een persoonlijk geschreven kaartje, en nu heerlijk de producten “proeven”. Natuurlijke producten krijgen voorrang tegenwoordig bij mij.

Hai Corine,

Hartelijk dank voor je mooie review. Veel plezier met het “proeven” van je producten.

• Kiki Koenraads
    Geverifieerde klant van sustOILable | Natuurlijk Puur

Mooi flesje, fijn pipetje. Snelle levering en een leuk kaartje🤗

Hai Kiki,

Bedankt voor je mooie review. Hartstikke leuk. Veel plezier met jouw bestelling. Geniet ervan.