Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

't Fietshokje

Johan Huizingalaan 77
1065HW Amsterdam
085-2737334
KvK 67527884

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
't Fietshokje

Gemiddelde beoordeling

6,9

34 beoordelingen

Beoordeling van klanten

56%

9%

35%

2019
't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-08-12

Heel tevreden, binnen 3 werkdagen hadden we de elektrische bakfiets in huis. Ik las wisselende berichten in de recensies dus heb er nog even achteraan gebeld na mijn bestelling. Ik kreeg direct een medewerker aan de lijn die me professioneel te woord stond. De levering van de fiets zou 5 tot 7 werkdagen in beslag nemen maar was er binnen 3 dagen. Echt top! Goede service en hele goede kwaliteit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Esther beoordeelde op 2019-08-08

Fijne service, goede personeelijke aandacht ondanks de drukte!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Hidde beoordeelde op 2019-08-06

Nette fietsen, goede communicatie!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Klaas beoordeelde op 2019-07-15

Mijn e-bike rijdt geweldig!! Dank jullie wel

't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-07-14

Geen communicatie, zelfs na e-mails waar niet op wordt gereageerd en na enkele telefoontjes.
Lange wachttijd mbt levering.
Ronduit slecht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

W.A.J. Bonneveld beoordeelde op 2019-07-10

Hallo. Paar weken geleden een giant e-bike gekocht bij fietshokje Tempelierstraat Haarlem. Het is een e-bike met dubbele accu. Na paar dagen fietsen was er 1 accu die niet zo best was. Na een belletje met Fietshokje kon ik gewoon even langs komen met de accu. En indedaad was de accu niet zo als hij wezen moest. Ik kreeg dus van verkoper een andere accu mee. Nu kan ik dus weer vele kilometers maken met mijn e-bike. Prima service dus bij Fietshokje. Toppie ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Mark Breuer beoordeelde op 2019-07-10

heb hier een bakfiets gekocht, die ik zelf in elkaar zou zetten. Volgens de gegevens van de fietsenwinkel zou er één engels-talige handleiding bij zitten. Er zit alleen een boekje bij wat met de beschrijving van de inhoud van de dozen die geleverd zijn, een handleiding zit er NIET bij. Heb " 't Fietshokje" hierover benaderd om mij een boekje te sturen zodat ik het in elkaar kan zetten. Zij hebben niet eens het fatsoen gehad om te reageren. Heb het nu zonder boekje in elkaar gezet. Niet slecht voor een amateur. Er zit alleen nog een kleine fout in die ik moet herstellen. maar niet meer bij 't fietshokje.

't Fietshokje

Sandra beoordeelde op 2019-07-08

Tweedehands fiets gekocht bij het Fietshokje op de Tempelierstraat in Haarlem. Was eerder naar die bij de Raaks geweest maar daar stonden een paar jongens alleen maar met elkaar te praten en werd weinig gedaan aan klantenservice. Zelfs na het vragen om assistentie moest ik nog lang wachten. Bij de Tempelierstraat werd ik vriendelijk door beide medewerkers begroet bij binnenkomst en werd mij meteen gevraagd of ik geholpen wilde worden. Met heel veel geduld heeft Sali me wel 6 fietsen laten uitproberen zonder ook maar een moment ongeduldig te worden. Zodra ik weer terugkwam maakte hij meteen weer tijd voor mij en heeft me helpen beslissen welke fiets het beste bij mij past. Heb een mooie tweedehands Batavus met originele onderdelen en zelfs het garantie/instructie boekje erbij. Ben zeker tevreden en vind het jammer dat er bij de andere filialen hele andere maatstaven zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-06-16

Ik ontving de fiets 10 dagen na de aankoop. Aangezien ik betaalde tot ik de fiets ontving, wist ik niets van de verzending totdat ik een negatieve opmerking over de aankoop plaatste. Na ontvangst zag ik dat de batterij 35 km op snelheid 9 kan houden. De remmen zijn niet goed. Hij bereikt slechts 25 km / h met de net opgeladen batterij en bereikt dan slechts 23 km / h. Ik heb de retourzending een dag na de bezorging aangevraagd en ik heb geen reactie ontvangen. Een week later wordt de elektromotor alleen uitgeschakeld wanneer u wilt, op een frequente basis, dus het is geen handige fiets. Ik voel me bedrogen en bedrogen. Ik ben mijn geld kwijt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Adri Dierdorp beoordeelde op 2019-06-07

kocht een elektrische fiets. Ik heb er 1 mnd mee kunnen rijden. Daarna terug. Werd na 2 weken gebeld dat hij klaar was. Er was niets aan gebeurd. Laten staan dus. uiteindelijk bracht men hem na zeven weken terug. Ik moest wel 60 euro betalen. Een avond deed hij het goed. Daarna de zelfde klachten.

't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-06-04

Een goeie fiets gekregen, goeie prijs-kwaliteit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-06-03

Worden afspraken gemaakt en niet nagekomen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-05-31

Vanwege vorige aankoop partner zo hwel erg twvreden er nog 1 voor m ezekf gekocht,echt een aanrader!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

R.de vries beoordeelde op 2019-05-31

2 fietsen besteld, en het verliep vlotjes. Wel de fietsen gepoetst.
Maar waren wel rijklaar.
Bezorging ging ook goed, van to voren gebeld hoe laat ze verwachten te komen.

Al met al. Geen problemen.

't Fietshokje

Jolanda beoordeelde op 2019-05-30

Vond het best eng, fiets bestellen die je niet hebt gezien. Maar kreeg een keurige nette fiets. Vrijdag besteld, dinsdag in huis. Ook goed geholpen met bestellen via facebook.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-05-28

Prima product, snelle levering en voor een lage prijs.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Sven beoordeelde op 2019-05-26

Fijn geholpen! Volgens mij de grootste fietsenwinkel van Haarlem, ook handig dat kleine afstellingen direct gedaan konden worden. Een aanrader!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Rob beoordeelde op 2019-05-26

Ik ben opgelicht. 2e hands vouwfiets met 7 versnellingen derailleur gekocht. Betaald en opgehaald in winkel in Haarlem. Toen ik de straat uit reed kwam het zijblad van het voor-tandwiel tussen ketting, tandwiel en trapper en brak in stukken. Achteraf blijkt dat het voor-tandwiel krom is, zodra de derailleur versteld wordt gaat het mis. Terug in de winkel eerst zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden en daarna afgepoeierd. Men was duidelijk niet verbaasd over wat er gebeurd was en vanaf het eerste moment ook niet van plan het probleem op te lossen. De geroutineerde manier waarop alles verliep doet vermoeden dat dit vaker gebeurt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Assia beoordeelde op 2019-05-24

Nette fiets voor een scherpe prijs, goede levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
't Fietshokje

Gast beoordeelde op 2019-05-13

Weinig informatie over de verzending en als je iets vraagt krijg je een heel kort antwoord waar je weinig aan hebt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.