tegelvoordeel.nl

tegelvoordeel.nl

Tegelvoordeel.nl is een webshop gevestigd in Utrecht. Naast een webshop hebben wij ook een winkel in De Meern Molensteyn 33a
  • Miriam
    Review voor tegelvoordeel.nl

Top service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Vakmensen met verstand van zaken en die graag met je meedenken. Zo wil ik als klant graag geïnformeerd en behandeld worden. Dikke aanrader om hier naar toe te gaan.

• Ton Schoonhoven
    Review voor tegelvoordeel.nl

Ik heb via Tegelvoordeel tegels besteld voor mijn badkamer. Alvorens ik de fysieke winkel heb bezocht werd ik zeer snel geholpen dmv de whatsapp functie op de website. Via whatsapp afgesproken dat ik vrijblijvend een aantal samples mocht meenemen van de tegels die ik mooi vond. Hierna vanuit huis de tegels besteld, de bestelling werd snel in behandeling genomen en op de afgesproken datum bezorgd. 30 minuten voor aankomst netjes gebeld dat ze onderweg waren. Al met al een hele fijne ervaring bij Tegelvoordeel!

• Hoe beoordeel je tegelvoordeel.nl?

• Jill
    Review voor tegelvoordeel.nl

Snel geleverd, en erg vriendelijk personeel. Buiten dat om hebben ze ook een erg mooie showroom met veel keus. Zeker een aanrader!

• Romy vermeulen

Geweldige service

• Dave De Jager
    Review voor tegelvoordeel.nl

Laatst tegels voor in de badkamer besteld. En ik kan je vertellen: het is geweldig mooi geworden! En dat tegen een goeie prijs!
    In de winkel gekeken in de showrooms naar passende tegels en ben daarbij professioneel en vriendelijk geholpen met het maken van de juiste keuze.