tegelvoordeel.nl

tegelvoordeel.nl

Tegelvoordeel.nl is een webshop gevestigd in Utrecht. Naast een webshop hebben wij ook een winkel in De Meern Molensteyn 33a

Lidmaatschap per 05-01-2024 stopgezet

9,4

• Marjolein
    Review voor tegelvoordeel.nl

Goede service, snelle levering en gezellige ontvangst

• Kees Copier (Montfoort)
    Review voor tegelvoordeel.nl

Eindelijk project badkamer van mijn ouders snel kunnen afmaken omdat ze met een super goed alternatief tegels zijn gekomen. Deze vind ik nog mooier. Vriendelijk en heel behulpzaam geholpen. Van uitkiezen van de tegels tot het leveren ervan. Ik hou van hun persoonlijk advies.

• M. Taal
    Review voor tegelvoordeel.nl

Tegels niet geleverd, komen afspraken niet na en slechte communicatie

Ons werd tijdens afsluiten order door Tegelvoordeel gegarandeerd dat de tegels op tijd geleverd zouden worden. In de week vóór de afgesproken leverweek geïnformeerd naar de status. De tegels waren onderweg uit Spanje en zou teruggebeld worden over datum levering. Hoorde maar niets. Weer gebeld en zou weer teruggebeld worden. Weer niets gehoord en dat ging zo maar door. Inmiddels was de afgesproken dag van levering verstreken en moest ik de tegelzetter afbellen. Na nog eens dagen Tegelvoordeel proberen te bereiken over status eindelijk reactie ontvangen. De tegels konden niet geleverd worden. Dit heeft extra onkosten met zich meegebracht en een hoop tijd en irritatie. U bent gewaarschuwd.

• Roel
    Review voor tegelvoordeel.nl

Vakkundig geholpen snelle levering helemaal top

• Miriam
    Review voor tegelvoordeel.nl

Top service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Vakmensen met verstand van zaken en die graag met je meedenken. Zo wil ik als klant graag geïnformeerd en behandeld worden. Dikke aanrader om hier naar toe te gaan.

• Ton Schoonhoven
    Review voor tegelvoordeel.nl

Ik heb via Tegelvoordeel tegels besteld voor mijn badkamer. Alvorens ik de fysieke winkel heb bezocht werd ik zeer snel geholpen dmv de whatsapp functie op de website. Via whatsapp afgesproken dat ik vrijblijvend een aantal samples mocht meenemen van de tegels die ik mooi vond. Hierna vanuit huis de tegels besteld, de bestelling werd snel in behandeling genomen en op de afgesproken datum bezorgd. 30 minuten voor aankomst netjes gebeld dat ze onderweg waren. Al met al een hele fijne ervaring bij Tegelvoordeel!

• Jill
    Review voor tegelvoordeel.nl

Snel geleverd, en erg vriendelijk personeel. Buiten dat om hebben ze ook een erg mooie showroom met veel keus. Zeker een aanrader!

• Romy vermeulen

Geweldige service

• Dave De Jager
    Review voor tegelvoordeel.nl

Laatst tegels voor in de badkamer besteld. En ik kan je vertellen: het is geweldig mooi geworden! En dat tegen een goeie prijs!
    In de winkel gekeken in de showrooms naar passende tegels en ben daarbij professioneel en vriendelijk geholpen met het maken van de juiste keuze.