tendence tuinmeubelen

tendence tuinmeubelen

verkoop van tuinmeubelen, tuinsets, loungesets, parasols, tuinkussens, loungekussens, beschermhoezen en aanverwante artikelen.
7,9

• Maaike Klamer

Soepel en snel gegaan

• Vlad Kips
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Duidelijke communicatie, snelle levering. Bedankt.

• Hoe beoordeel je tendence tuinmeubelen?

• Rademaker
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Vlotte bezorging, zeer vriendelijk contact

• rudi beeckman
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Vriendelijke contacten, correct info en levering.

• Denise Severin
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Snel geleverd en zelfs nog de tuin in getild! Daarnaast super tevreden met de stoel zelf. Zit heerlijk en makkelijk om in elkaar te zetten.

• Pim Visser
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Top levering prima service en heel vriendelijk

• Miel Vandewal
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Het product was helaas niet op voorraad maar het geld werd direct geretourneerd

• Irma Reinalda

Mooie prijs

• Andrew van Hooijdonk
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Mijn redder in nood! Hij heeft voor een spoed service gezorgd. Enorm bedankt!

• Geert Verniers

Netjes zoals beloofd geleverd

• R. vd Laan -Almelo
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Op de website staat een levertijd, maar die kunnen ze niet halen was minimaal een maand langer. Totaal geen communicatie of updates vanaf hun zijde, telefonisch niet bereikbaar en bellen ook niet terug, bij bedrijfspand niemand aanwezig en wel veel pallets met materiaal voor de deur? Uiteindelijk via chat op de website info gekregen dat ze mijn email van 3 dagen eerder gaan beantwoorden.
    AANVULLING OP DEZE BEOORDELING: Een week na de annulering is het aankoopbedrag volledig terugbetaald.

• Claire Coffie

Mooie prijzen,en snelle levering

• Michiel Telderman
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Na zelf na enkele dagen na de beste te hebben gebeld bleek er een zeer lange levertijd op het product te zitten.

Update: na aangegeven te hebben dat ik het product toch wilde ontvangen ondanks de langere levertijd helemaal niets meer gehoord. Zowel per mail als via de chat op de website gereageerd. Via de chat werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld. Nooit iets van gehoord.

• Ge Ellen
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Mooie prijzen, snelle service. Alleen verzending zomaar gedaan, zonder aankomstdag of tijdsblok. Kom uit mijn werk staan de stoelen buiten bij de deur.

• Lisa Fullington
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Op dit moment lastig te beoordelen verder. Mijn eerste bestelling werd geannuleerd omdat ze de zonnebedden niet meer konden leveren. Ik heb nu een andere variant besteld en kreeg afgelopen dinsdag een bevestiging hiervan. Het is nu alleen inmiddels zaterdag en ik heb niets meer gehoord. Ik had gehoopt op levering in de meivakantie omdat ik heb aangegeven dat ik wil betalen bij levering. Dat gaat nu wat lastiger worden aangezien ik volgende week weer ga werken.

• M Kuildert

Goed!

• Robert Guis

duidelijker communiceren

• Cleij-Groenen
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Leuk assortiment, super vriendelijke en snelle reactie op de mail en snelle levering!

• Mariska Kramer Kluiter
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Mail contact gehad over mijn bestelling, verwacht levering binnenkort

• Henri Peters
    Review voor tendence tuinmeubelen

Ik heb een tropico ligbed nardi in de kleur tortora besteld. Het ligbed bleek niet op voorraad te zijn. Ze boden me een duurdere, luxere versie aan (textileen i.p.v. volledig kunststof). Top service. Bedankt.