tendence tuinmeubelen

tendence tuinmeubelen

verkoop van tuinmeubelen, tuinsets, loungesets, parasols, tuinkussens, loungekussens, beschermhoezen en aanverwante artikelen.
7,8

• Cleij-Groenen
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Leuk assortiment, super vriendelijke en snelle reactie op de mail en snelle levering!

• Henri Peters
    Review voor tendence tuinmeubelen

Ik heb een tropico ligbed nardi in de kleur tortora besteld. Het ligbed bleek niet op voorraad te zijn. Ze boden me een duurdere, luxere versie aan (textileen i.p.v. volledig kunststof). Top service. Bedankt.

• Hoe beoordeel je tendence tuinmeubelen?

• Hans Hoorelbeke
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

er moet een update van de bestelling gegeven worden, een verzendbevestiging. Er wordt niet of onvoldoende op aanvragen & E-Mails gereageerd. Daarna wordt dan telkens gezegd dat de bestellung verzonden is, er wordt geen ca. datum of uurtijd van levering gegeven. Daarna bekom je antwoord dat er een fout gemaakt is en het artikel niet op stock is. dit kan echt wel beter...

• Neeltje Emonds
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Goede prijs, mooie producten.

• Berdien de Vries
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Super snelle bezorging. Binnen 1 dag!

Antwoord van tendence tuinmeubelen

dank u voor de mooie review!

• N van de Gevel

Snel en correct geleerd

Antwoord van tendence tuinmeubelen

dank u voor de mooie review

• Peter
    Review voor tendence tuinmeubelen

Beter bereikbaarheid en communicatie. Voor dat ik de order plaatste heb ik telefonisch contact gezocht. Hierin wordt bevestigd dat als ik die dag de order zou doen met de eerste levering begin mei de tafel zou ontvangen. Direct de order geplaatst en betaald. Begin mei een mail met de melding dat door leveringsproblemen de tafel rond 7 juni wordt geleverd. Ik ben gaan bellen en gemeld dat dit ook daadwerkelijk de levertijd gaat worden. In eerst instantie neemt er niemand op. Na nog een aantal keren bellen iemand gesproken. Wordt er verteld dat er wel tafels binnen zijn maar of ik hem ga ontvangen is niet duidelijk. Hem weer netjes verteld dat dit wel de afspraak is die ik heb gemaakt voordat ik de order heb geplaatst. Ik wordt de volgende dag terug gebeld wordt mij verteld. Helaas ik wordt niet terug gebeld maar ontvang een mail dat door leveringsproblemen de tafel eind juli pas weer op voorraad is. Ik ben gaan bellen maar er neemt niemand op ook niet als je anoniem belt zodat ze je telefoonnummer niet meer zien. Ik kreeg een bericht dat ze begrepen dat je het aankoopbedrag terug wil gezien je niet nog eens twee maanden wil wachten. Ik heb verzocht per omgaande het bedrag terug te storten op mijn bankrekening. Dit is het enige goede dat de volgende dag het geld op mijn bankrekening terug gestort was. Ik adviseer ga niet met deze zaak in zee. Ze komen de afspraken niet na die je maakt en zijn slecht bereikbaar. Service van nul, nul

• Dennis
    Review voor tendence tuinmeubelen

Na enkele weken is het probleem netjes opgelost

geachte klant,
    inmiddels is enkele weken terug de klacht daar tevredenheid opgelost. U ging de review aanpassen. Dit is tot op heden nog niet gedaan ondanks uw telefonisch toezegging enkele dagen terug .

• Micha
    Review voor tendence tuinmeubelen

Na bestelling en betaling liep de communicatie niet lekker, uiteindelijk kwam het goed. Ben blij dat de spullen bezorgd zijn.

• Evelyn Regtuit
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Bij beselling krijg je een orderbevestiging maar geen indicatie van de leverdatum. Na gebeld te hebben zeer algemene indicatie doorgekregen over levertijd van het artikel maar niet specifiek mijn order, die overigens ook niet klopte want ik heb mijn levering nog niet binnen. Terwijl dit volgens de medewerker aan de telefoon al wel het geval zou moeten zijn.
    Ook niet handig een beoordeling te vragen op een moment dat de klant de zending bog niet ontvangen heeft.