tendence tuinmeubelen

tendence tuinmeubelen

verkoop van tuinmeubelen, tuinsets, loungesets, parasols, tuinkussens, loungekussens, beschermhoezen en aanverwante artikelen.
8,0

• Lennard Warnaar
    Review voor tendence tuinmeubelen

De communicatie gaat erg knullig. Alle e-mail contact die ik ze heb gehad, was erg kort en knullig (geen aanhef of hoofdlettergebruik). Tevens was de meegeleverde kruisvoet van de parasol beschadigd (krassen/roestplekjes) en is geleverd zonder bouten of sleutel. Ik heb hier ondertussen weer een mail over gestuurd met het verzoek een andere toe te sturen. Even de reactie afwachten.

Kleine update. Ik heb om in elk geval zelf verder te kunnen een paar M8 bouten gekocht. Nu blijkt dat de meegeleverde voet helemaal niet geschikt is voor de parasol. (de montagegaten zitten op een andere plek). Ik heb nu dus helemaal niks aan m'n parasol.

De bestelling zelf was ook later bezorgd dan aangegeven. Heb een dag voor niets thuis gewacht. Ik moest hier zelf achterheen gaan (het is altijd fijn als je weet waar je aan toe bent). De bezorger (van hunzelf neem ik aan) was wat gehaast, maar wel erg vriendelijk.

• Martine van der Weegen

Mooie producten!

• Hoe beoordeel je tendence tuinmeubelen?

• Alex Osinga

Prima levering aan huis

• Patrick

Communicatie matig.
    Door de enorme drukte en Corona periode was de levering vertraagd...Bestelling uiteindelijk ontvangen!

• Arris Kramer
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Product netjes en goed verpakt geleverd, pinnen aan de deur ook erg handig.

• Y. J.

Snel. Goede prijs. Kwaliteit prima

• Jasper Bielders

Snel. Goede prijs. Kwaliteit prima

• Karin Sweers

Track&trace toevoegen

• sandra dewandeleer
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Communiceer....tot nu toe nul communicatie...tenenkrommend...om 'de consument' volledig in het ongewisse te laten. Bij plaatsen order (direct afrekenen) veel beloften...en dan is het stil...doodstil...3 dagen tijd 6x gebeld...noboy...mial...nada... Is niet van deze tijd...!

• Manuela Hendrix
    Geverifieerde klant van tendence tuinmeubelen

Er was miscommunicatie over de levering maar dat is zeer klantgericht opgelost.