theolivelabel.shop

theolivelabel.shop

Bij The Olive Label vind je eerlijke en heerlijke extra virgin olijfolie. Echt eten van absolute topkwaliteit. Onze producten komen rechtstreeks van olijfboeren die met passie, liefde en respect voor de natuur de mooiste producten produceren die de mediterrane zon en de aarde jou te bieden hebben.
9,9

• Kees Slings

Fantastische olijfolie

• Lucas
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Snel geleverd en de olijfolie smaakt heerlijk!

• Hoe beoordeel je theolivelabel.shop?

• Karel Boltjes
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Snelle levering en keurig verpakt!

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Karel. Heel fijn dat de snelle levering en hoe wij jouw producten verpakken, is bevallen! Dank voor je 5 sterren review! Dank dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Rietveld
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Top olijfolies voor een mooie prijs!

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Rietveld. Heel fijn dat de olie bevalt! Wij doen zeer ons best om de enorme prijsstijgingen van de laatste twee jaar wat op te vangen. Dank voor je 5 sterren review! Dank dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Sandra
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Snelle levering, goede biologische olijfolie.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Sandra. Top dat de snelle levering en de biologische Caixeiro bevallen. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• PMV
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Perfect product, was wel wat lang wachten tot het product uit de pers kwam

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste PMV. Bij Caixeiro duurde het inderdaad wel erg lang voordat de nieuwe oogst beschikbaar kwam. Maar dan hebben we ook wat! Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Jeroen van der Woude

Prima in orde, wederom.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Jeroen. Fijn dat alles weer in orde was. Dank voor je 5 sterren review en dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Marisa
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Super kwaliteit olijfolie. Goede en enthousiaste uitleg op de website. Snelle levering.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Marisa. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Fijn dat de kwaliteit, de website en de snelle levering bevalt! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Lianne
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Fijne olijfolie. Smaakt zoveel beter dan die van de supermarkt.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Lianne. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Genieten van heerlijke en eerlijke olijfolie is waar het om gaat! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Johan
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Perfecte levering, compleet en helemaal op tijd.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Joahn. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Wat goed dat het allemaal perfect, compleet en op tijd was! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Anna

Heerlijke olijfolie, snel bezorgd

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Anna. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Heerlijke olijfolie is waar het om gaat! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Brecht De Coninck

Heerlijke olijfolie! Zelfs in de koffie 😉

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Brecht. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Goed om te weten dat de olijfolie bevalt, zelfs in de koffie! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Jeroen Klapwijk
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Nette snelle bezorging, duidelijke site.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Jeroen Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Heel goed om te weten dat de snelle levering en de website bevalt! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Anouk
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Mooie producten, prima prijs kwaliteit en snelle levering

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Anouk. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Fijn dat de kwaliteit, de prijs, de producten en de snelle levering bevalt! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• de Boer
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Supersnelle levering en de producten voldoen (3l olijfolie en balsamico in mijn geval) aan de omschrijving. Heel erg lekker en voor een zeer goede prijs.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste De Boer. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Fijn dat de olie, de balsamico en de prijs bevalt! Hopelijk kunnen we de prijs nog even zo houden. Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Hans van Galen

Fijne smaakvolle
    olie🤗 netjes verpakt en snel geleverd

Antwoord van theolivelabel.shop

Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Fijn dat de olie, de verpakking en de snelle levering bevalt! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Àlexander Postma
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Snelle levering, goede olie!!

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Alexander. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Fijn dat de olie en de snelle levering bevalt! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Heerlijk olie, snel en netjes ingepakt geleverd.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Mirjam. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Fijn dat de olie en de verpakking bevalt! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Peterjan

Lekkere olijfolie

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Peterjan. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Goed dat de olie bevalt! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!

• Marijke
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Voor ik een keuze maakte, heb ik om advies gevraagd. Daar werd snel en vakkundig op gereageerd. Heb een fijne olijfolie in huis en ben blij met de service en het advies. Aan te bevelen dus!

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Marijke. Dank voor je 5 sterren review! Heel fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons en (toekomstige) klanten te delen! Het was een plezier je te spreken. Fijn dat de olie bevalt en veel dank voor de aanbeveling! Geniet van je aankoop en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Heel fijne dag!