theolivelabel.shop

theolivelabel.shop

Bij The Olive Label vind je eerlijke en heerlijke mediteraanse producten zoals echte extra virgin olijfolie en natuurlijk gerijpte olijven van absolute topkwaliteit. Bij ons hoef je niet te zoeken naar het beste. Onze producten komen rechtstreeks van olijfboeren die met passie, liefde en respect voor de natuur de mooiste producten produceren die de mediterraanse zon en de aarde jou te bieden hebben.
9,9

• Emily Fransman
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Heerlijke olijfolie met super snelle service

Antwoord van theolivelabel.shop

Weer 5 sterren en dat is geweldig! Dank Emily!

• Isabelle Hilberts-Verbeek
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Heerlijke olijfolie en supersnelle levering!

Antwoord van theolivelabel.shop

Dank je wel voor weer een mooie review!

• Hoe beoordeel je theolivelabel.shop?

• Anoniem
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Ik moet omwille van gezondheidsredenen overgaan op het gebruik van olijfolie. Iets waar ik tegenop zag omwille van de smaak en geur. Na het lezen van verschillende artikels over de ondermaatse kwaliteit van olijfolie in supermarkten en het gesjoemel met vermengde oliën begreep ik waarom. Ik kocht één van de goedkopere, minder zure en minder doordringende olijfolie via de site en ben best tevreden van de aankoop ondanks de hogere kostprijs. De noodzakelijke aanpassing voelt niet meer aan als een straf en ik kan nu ook genieten van het gebruik van olijfolie.

Antwoord van theolivelabel.shop

Beste Anoniem. Wat geweldig om te horen! Dank dat je de moeite hebt genomen deze beoordeling te schrijven en te delen waarom je onze extra vierge olijfolie hebt gekozen! Weet dat iedereen altijd bij ons welkom is om verschillende olijfolie te proeven zodat wij je kunnen helpen de beste keuze te maken!

• Belinda Elshuis
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Snelle levering en prima olie, gebruik hem nu dagelijks

Antwoord van theolivelabel.shop

Hallo Belinda. Dank voor je een mooie review!

• Kim Toering
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Heerlijke olijfolie, goede service, snel verzonden.

Antwoord van theolivelabel.shop

Dank je wel Kim! Uitstekende samenvatting van wat wij doen! En weer 5 sterren! Geweldig

• Karim Blauw
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Super snelle levering! Mooie producten!

Antwoord van theolivelabel.shop

Dank je wel Karim! Weer 5 sterren!

• PeterV
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Snel gevonden en snel geleverd.

Dank voor de 5 sterren!

• Steven Smidt

Prima 👌🏻

Dank je wel Steven!

• Arthur Brouwers
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Heerlijke producten en goede service!

Antwoord van theolivelabel.shop

Dank voor weer een 5 sterren reactie!

• Dana
    Geverifieerde klant van theolivelabel.shop

Super super blij dat ik deze webshop heb gevonden. Als arts wist ik al langer dat extra vierge olijfolie gezond is, maar kreeg de Nederlandse varianten niet door m'n strot heen.
    Na een vakantie in Zuid-Frankrijk waar ik wel lekkere extra vierge olie kreeg, thuis maar eens gaan googelen want meer mensen moesten dit probleem toch hebben. En ja, gelukkig hebben jullie dit al helemaal uitgezocht. Ik neem jullie blogs ook zeer serieus. De smaakbeschrijvingen zijn ook erg handig, houd zelf niet erg van intens bittere of pittige smaken dus heb expres de wat mildere uitgekozen. En super blij mee.

Antwoord van theolivelabel.shop

Dank je wel Dana! Dank dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige review te schijven! Je bent zeker niet de enige met dat probleem en wij zijn super blij dat we jou kunnen helpen. Dat is waarom we dit doen en hopelijk inspireert dit meer mensen. Top!