thuuz
Webshop voor Hollandse
en Scandinavische
woonaccessoires.
Kenmerkend: p u u r ,
e e n v o u d & k w a l i t e i t

• Margriet
    Review voor thuuz

Na een artikel besteld te hebben kreeg ik een bevestiging. Bij het artikel stond dat het leverbaar was echter na 1,5 week nog niets binnen te hebben gekregen maar eens een mail gestuurd. Het artikel bleek de maand erop pas beschikbaar te zijn. Echter in die maand de eerste 3 weken wederom niets vernomen, uiteindelijk zelf maar weer gemaild en de bestelling geannuleerd. Op hun website staat dat mocht je product niet leverbaar zijn, je binnen 2 of 3 werkdagen bericht hierover krijgt, dit was dus ook niet het geval. Ik kreeg mijn geld terug en evt. excuses. Kortom ik bestel er niet weer.

• G. Veldman
    Geverifieerde klant van thuuz

prima service. Op de poster die ik had besteld zat een vlek. Ik kreeg direct een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten werden vergoed.

• Hoe beoordeel je thuuz?

• Demi Duivenvoorden
    Geverifieerde klant van thuuz

Uitstekend verpakt, snelle en goede service, veel zorg en liefde!

Absolute aanrader!!

• Kirill Lezeiko
    Geverifieerde klant van thuuz

Excellent, efficient and helpful communication, short delivery time and flawless merchandize - highly recommended!

• M.van de voort
    Geverifieerde klant van thuuz

Netjes verpakt/verzonden. Was zeer tevreden.

• Petra v. Kuppenveld
    Geverifieerde klant van thuuz

Prima zaak. Snelle service en nog leuk ingepakt ook!

• Aj Huttinga

Snelle levering!

• Eric Bouter
    Geverifieerde klant van thuuz

Op tijd verstuurd, leuk persoonlijk briefje, helaas waren kaarsen die ik besteld had krom aan de bovenkant

• Ilona
    Geverifieerde klant van thuuz

Heel tevreden. Ik had het product zeer snel in huis. Top! Enige minpuntje; zat in een erg grote doos. Dat lijkt me niet nodig. Niet de beste keus voor het milieu.

• Florian Kuijpers
    Geverifieerde klant van thuuz

Grietje heeft me erg geholpen bij een bestelling! Er was haast geboden en zij heeft het meteen opgepakt en de leverancier gevraagd met spoed te verzenden. Is allemaal goed gekomen, waarvoor dank!