traktatieshop.com

traktatieshop.com

traktatieshop.com is jouw webshop voor de leukste kindertraktaties en cadeaus voor juffen en meesters, zowel kant-en-klaar als zelfmaak.
9,7
Filter 2158 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2153 met beschrijving

• Monique Bos
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Weer snelle service mijn kleinkinderen waren er weer heel mee zo komen ze de zomer vakantie wel door

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Monique, wat leuk om te lezen dat onze Mystery boxen bij jullie goed gebruikt gaan worden deze zomervakantie! Heel veel plezier ervan en graag tot een volgende keer :)

• Maaike Noordeloos
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle reactie. Snel verzonden. Goede prijs. Helemaal blij!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Maaike, wat fijn dat je helemaal blij bent met alles! Daar worden wij dan weer heel blij van ^^. Heel graag tot een volgende keer :)

• Hoe beoordeel je traktatieshop.com?

• Tamara Kokkeler
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Supersnel geleverd en mijn zoontjes vonden het helemaal geweldig! Toch samen knutselen om alles klaar te krijgen voor de laatste schooldag!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Tamara, wat leuk om te lezen dat je zoontjes zich zo vermaakt hebben met de parapluutjes en het schrijven van de labels! Die hebben vast een leuk afscheid gehad. Heel graag tot een volgende keer :)

• Brenda Haven
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Super snelle levering. Voor afgesproken datum. Compleet met goede beschrijving. Hebben het net gevuld. Nog ff finishen touch met folie om mand, maar hier kan hij wel verschijnen komende woensdag!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Brenda, je enthousiasme is duidelijk te lezen, leuk! Hopelijk heeft je zoontje gisteren een hele leuke traktatie dag gehad en we hopen jullie zeker weer eens terug te zien :)

• Ronald
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Veel keus uit traktaties, uiteindelijk gekozen voor de speklollie. Zijn mooi groot. Levering was snel en kon ook mooi de uiterlijke leverdatum aangeven!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Ronald, wat fijn dat de speklolly's netjes zijn aangekomen en ze in de smaak gevallen zijn ^^. We hopen je zeker weer eens terug te zien :)

• leonie Pol

Top . Leuk kaartje erbij ook. Bedankt

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Leonie, fijn dat je het kaartje ook waardeert ^^. Heel graag tot een volgende keer!

• Aron

Snelle leve

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Aron, fijn om te lezen dat de sushi pakketjes en monsterzakjes snel geleverd zijn bij je! We hopen je zeker een volgende keer weer eens terug te zien :)

• Petra
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snel, goed verpakt en een leuke persoonlijke touch. Ik ben helemaal tevreden en ga de volgende verjaardag zeker even weer op de site kijken!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Petra, wat leuk om te horen dat we je terug gaan zien, dat doet ons goed ^^. En fijn dat je ons kleinigheidje ook zo waardeert. Heel graag tot een volgende keer :)

• Milaika De Ruiter
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Perfect geleverd en ook zeer snel!
    Makkelijk om in elkaar te maken

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Milaika, wat leuk om te lezen dat de parapluutjes makkelijk in elkaar te zetten waren voor je en dat het natuurlijk netjes en op tijd is aangekomen bij je :). Heel graag tot een volgende keer!

• Mirella Verhoef
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Alles weer prima in orde en optijd binnen

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Mirella, uit je ''weer'' maken we op dat je vaker bij ons besteld hebt en dat vinden we natuurlijk super fijn om te horen ^^. Leuk ook te horen dat je kinderen de vakantie kaarten zo leuk vonden! We zien je heel graag een volgende keer weer terug :)

• Linda Treur

Snelle levering!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Linda, fijn dat alles netjes en op tijd bij je geleverd is en de frietbakjes een succes waren! Heel graag tot een volgende keer :)

• Kt groenboom
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Goede prijzen en goede service. Bestelling kwam snel.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Kt, dat is fijne feedback om terug te horen en we zijn blij dat de producten netjes en snel bij je geleverd zijn :). Graag tot een volgende keer!

• Lauren Schiferli
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle levering, leuke traktatie!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Lauren, fijn te horen dat de bonbons ook netjes bij je aan zijn gekomen, wie zou daar nou niet blij van worden ^^. Hopelijk tot een volgende keer!

• Van der Meer
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Ik ben zeer tevreden. Hoewel ik wat laat was met bestellen, hadden we het 2 dagen later al in huis en daarmee toch mooi op tijd voor de verjaardag van mijn dochter. Het was netjes ingepakt met een lolly en kaart met een tekst erbij. Dat geeft een persoonlijke touch, die ik echt waardeer.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Van der Meer, wat fijn dat je de juffen van je dochter op deze manier hebt kunnen verrassen en wat de lolly en kaart betreft, het zit 'm in de kleine dingen vinden wij ^^. Heel graag tot een volgende keer!

• Najlai
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Ik heb 35 stuks bestelt en kreeg er 29. Flink balen als je rekent op 35 en uiteindelijk een tekort hebt waardoor je niet genoeg hebt.

Antwoord van traktatieshop.com

Hoi Najlai, wat vervelend om te horen dat je te weinig beren hebt ontvangen, excuses! We vinden het wel erg jammer dat je niet eerst even contact met ons hebt opgenomen, we hadden het namelijk met alle liefde en plezier voor je opgelost en nagestuurd zoals we altijd doen als er een foutje wordt gemaakt (want een foutje kan gebeuren).
    Jammer dat we dat niet voor je hebben kunnen doen.

We hopen je uiteraard toch weer terug te zien en als je ergens vragen over hebt, mag je altijd contact met ons opnemen!

• Audrey Potman-Jansen
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle service, vriendelijke mensen!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Audrey! Wij vonden het contact met jou ook erg fijn. De schatkistjes kunnen soms een beetje los zitten inderdaad, maar normaal gezien kan je ze zelf weer op de plastic scharniertjes duwen waardoor ze weer vast zitten. Mocht dit nou niet het geval zijn, dan mag je altijd contact met ons opnemen en dan lossen we het voor je op! Heel graag tot een volgende keer :)

• Angela Knook
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Supersnelle levering! Ik was bang dat de bestelling niet op tijd zou zijn maar na een contactmoment via whatsapp is mijn bestelling dezelfde dag nog verzonden. Superservice!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Angela, wat fijn ook dat de zeep netjes en heel bij je aan is gekomen. Toch altijd even spannend met vloeibare dingen :). Heel graag tot een volgende keer!

• Wendy

Snel geleverd

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Wendy, wat fijn dat de Mystery box je zo is bevallen, we proberen er altijd weer iets leuks van te maken ^^. We zien je heel graag weer eens terug :)

• Bedia Ulucay
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Netjes aangekomen, ziet er ook heel mooi uit. We hebben er een leuk paketje van gemaakt! Ik had het alleen eerder verwacht maar we waren gelukkig nog op tijd! Bedankt!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Bedia, wat leuk om te lezen dat je er een leuk pakketje van hebt gemaakt! Het voordeel bij ons is dat je zelf een uiterste leverdatum kunt kiezen en de bestelling wordt dan automatisch ingepland om 1 a 2 dagen voor die dag te verzenden. Dan weet je dat mocht je nog eens bestellen :). Vandaar dat je het niet eerder in huis hebt. Hopelijk zien we je een volgende keer weer terug!

• Chris van den Hoven
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle levering en reactie op vragen. Heel blij mee.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Chris, fijn dat ons contact je goed bevallen is, dat is wederzijds :). En natuurlijk ook heel fijn dat de ice Cream machines ook goed in de smaak zijn gevallen ^^. Heel graag tot een volgende keer!