traktatieshop.com

traktatieshop.com

traktatieshop.com is jouw webshop voor de leukste kindertraktaties en cadeaus voor juffen en meesters, zowel kant-en-klaar als zelfmaak.
2.013 klantbeoordelingen
Filter 2013 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2008 met beschrijving

• Danitsja Holterman
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Super leuke traktatie! Onze dochter is er helemaal blij mee.

• Femmy
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

De kinderen vonden het een leuke traktatie, zowel om uit te delen als om te krijgen.

• Hoe beoordeel je traktatieshop.com?

• Michelle W.
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Leuke traktaties voor fijne prijzen. Ook direct contact bij vragen etc. Goede ervaring, deze site ga ik onthouden voor komende traktatiemomenten.

• Quendy Van Hoof
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle levering en netjes aangeleverd☺️

• Wendy
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Bij de lolly eenhoorn stond (is nu aangepast) niet duidelijk beschreven dat zonder vulling zonder lolly betekend. Dus kreeg alleen een lolly versiering..

Antwoord van traktatieshop.com

Hoi Wendy, we vinden het erg jammer dat je ons deze beoordeling hebt gegeven. We kunnen ons voorstellen dat het wellicht wat onduidelijk voor je was (al stond de extra informatie ook bij het vraagtekentje bij de opties, daar is ook nog te lezen wat de opties inhouden) en daarna hebben we de tekst gelijk aangepast om dit in de toekomst te voorkomen. We hebben er netjes contact met je over gehad, dus dit hadden we niet helemaal verwacht.
    We zouden het zeer op prijs stellen als je de beoordeling aan zou willen passen en hopen je een volgende keer weer terug te zien, je weet ons te vinden mocht je ergens vragen of onduidelijkheid over hebben :).

Liefs van ons

• Samantha De jong

Snelle levering. Zeker een aanrader

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Samantha, dat is erg fijn om te horen :). Heel graag tot een volgende keer!

• Monique Bos
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle leveingen en zijn geld waard

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Monique, fijn dat de Mystery box zo goed in de smaak is gevallen! Hopelijk heb je er nog even plezier van en heel graag tot een volgende keer :)

• Denice Stroker
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Zoals altijd zeer tevreden en erg blij met me bestellingen elke keer weer.

• Xiomara
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Mooie producten en goede service

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Xiomara, we hebben fijn contact met je gehad en hopen dat je veel plezier hebt (gehad) van de lolly's. Graag tot een volgende keer!

• R.
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

snelle levering en heel mooi persoonlijk ingepakt!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling R. Wat leuk om te lezen en hopelijk zien we je een volgende keer weer terug :)

• Angelique

Snel en goed

Antwoord van traktatieshop.com

Dankjewel voor je beoordeling Angelique, fijn dat de potloden naar verwachting waren en we hopen je zeker weer eens terug te zien :)

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

De service was top ze zagen een foutje in me bestelling en mailde mij er voor ze hebben het heel erg netjes opgelost en bezorgt super bestel zeker op nieuw hier

Antwoord van traktatieshop.com

Dankjewel voor je beoordeling Jacqueline en wat lief dat je de moeite hebt genomen om elk product te beoordelen, dat waarderen we heel erg ^^. Graag tot een volgende keer!

• Marjolein
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Super leuke traktatie. Keurig verzonden en gebruiksaanwijzing zat er bij zodat het erg makkelijk in elkaar te zetten was.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Marjolein, fijn dat het netjes en compleet bij je is aangekomen! En ook fijn te lezen dat je iets gehad hebt aan onze handleiding ^^. Graag tot een volgende keer :)

• Miriam
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Goeie kwaliteit prijsverhouding. Vriendelijke interactie. Op tijd verzonden. Zou dit product zeker aanraden.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Miriam, wat fijn dat de frietbakje traktatie je zo is bevallen en alles netjes en op tijd bij je is aangekomen! We hopen je heel snel weer eens terug te zien :)

• Charlotte De Groot
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

De traktaties waren snel geleverd en zagen er top uit. Heel blij mee.

Antwoord van traktatieshop.com

Dankjewel voor je beoordeling Charlotte, fijn dat het op tijd en netjes bij je geleverd is en dat je er zo blij mee bent, dat doet ons goed! Hopelijk tot een volgende keer :)

• Ilona Kapteijn

Super leuke traktaties!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Ilona, we zijn blij dat de schaal netjes en heel bij je is aangekomen! Heel graag tot een volgende keer :)

• Jeanine Kolk
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Leuk, snel geleverd en makkelijk in contact!!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Jeanine, wat fijn om je feedback te lezen en wij vonden het contact met jou ook erg fijn! Graag tot een volgende keer :)

• Anneke Lange
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Super geholpen, ook op de gestelde vraag en ook snel antwoord en snelle levering

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Anneke, wij vonden het contact met jou ook erg fijn en zijn blij dat alles netjes en op tijd bij je is aangekomen. Heel graag tot een volgende keer :)

• Inge Linders
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Altijd goede service en meedenkend

Antwoord van traktatieshop.com

Dankjewel voor je beoordeling Inge, wat fijn om te lezen en wij vonden het contact met jou ook erg fijn ^^. Hopelijk tot een volgende keer weer :)

• Stefanie van Genegen
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snel klaar, vriendelijke medewerkers!

Antwoord van traktatieshop.com

Dankjewel voor je beoordeling Stefanie ^^. Tot de volgende keer weer :)