traktatieshop.com

traktatieshop.com

traktatieshop.com is jouw webshop voor de leukste kindertraktaties en cadeaus voor juffen en meesters, zowel kant-en-klaar als zelfmaak.
9,7
Filter 2029 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2024 met beschrijving

• Klant_Utrecht
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle levering. Goede kwaliteit en makkelijk te decoreren

• Esmée
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle en vriendelijke service! Geleverd wat er is afgesproken en met een leuke kaart erbij!

• Hoe beoordeel je traktatieshop.com?

• Karin Geutskens

Helemaal top!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Karin, wat leuk om te lezen dat je dochter zo enthousiast was over de snoepcilinders met armband ^^. We zien jullie heel graag weer eens terug :)

• Marja van den Oort
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Helaas zaten er twee andere uitvoeringen bij mijn bestelling dan dat ik besteld had. Helaas heb ik er nu niks aan maar het bedrag is te weinig om er de moeite voor te doen om het retour te sturen.

Jullie hebben gelijk dat ik eerst contact met jullie had op moeten nemen voor ik commentaar gaf maar ik was teleurgesteld en het gooit mijn plannen in de war. Ik moet zeggen dat ik met de verdere bestelling heel blij ben en dan ook dik tevreden.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Marja. We vinden het erg vervelend dat je deze ervaring hebt en hadden het fijn gevonden als je even contact met ons had opgenomen, dan hadden we het gelijk netjes voor je opgelost en wasje wellicht tot een andere beoordeling gekomen.
    De puntzakken die je besteld hebt zijn ook de puntzakken die je hebt ontvangen, wij hebben helaas geen zakken met gaatjes erin. Als je goed kijkt zie je dat de gaatjes eigenlijk van het ophang systeem zijn waar de zakken van afgescheurd worden. We snappen wel de verwarring inderdaad en zullen zeker kijken of we wellicht de foto en tekst wellicht kunnen aanpassen :).
    De stickers die je hebt ontvangen zijn inderdaad de verkeerde, excuses voor het ongemak! We hadden je met alle liefde de juiste stickers nagestuurd als je even contact met ons had opgenomen.

We hopen je alsnog heel graag een volgende keer weer terug te zijn en weet dat je ons altijd even een mailtje of appje mag sturen als er iets niet klopt.We zullen je dan altijd zsm helpen en zeker als er een foutje is gemaakt.

Liefs van ons

• Wever
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle levering, ziet er leuk uit

• Linda

Goede communicatie!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Linda, wij vonden het contact met jou ook fijn en zijn blij dat de sleutelhangers zo bevallen! Graag tot een volgende keer :)

• Marloes van Wieringen
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Weer een hele leuke traktatie en goede service!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Marloes, blij dat de dino en eenhoorn traktaties netjes zijn aangekomen en in de smaak zijn gevallen ^^. Hopelijk tot de volgende keer weer :)

• Mylotte
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Super service, volgende dag al in huis. Snel reactie via whatapp.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Mylotte, fijn contact hebben we met je gehad en we zijn blij dat het netjes en op tijd bij je is aangekomen ^^. Heel graag tot een volgende keer!

• Mariska Noordijk
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Geweldige service. Al paar keer besteld. Zeker een aanrader!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Mariska, wat leuk om te lezen over het enthousiasme van je dochter. Dat doet ons goed ^^. We zien je heel graag de volgende keer weer terug :)

• Anneke Hiemstra
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Super snelle levering, en leuk verpakt.

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Anneke, fijn dat alles heel en netjes bij je is aangekomen. Dat is soms even spannend met de paw patroon ijsjes ^^. Veel plezier ervan en graag tot een volgende keer :)

• Alice Tromp
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Hele leuke traktatie ideeën, communicatie met de webshop eigenaar is super en denkt echt met je mee! Ik kom zeker terug!

Antwoord van traktatieshop.com

Bedankt voor je beoordeling Alice, wij vonden het contact met jou ook erg fijn en zijn blij dat de traktaties zo in de smaak vallen! Heel graag tot de volgende keer :)

• Jose Holshof

Perfecte service!

• Margret Oosterhof

Fantastisch

• Geeta
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle levering en heel klantvriendelijk!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Goede service en snelle reactie!

• Renske

Dik tevreden!

• Danitsja Holterman
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Super leuke traktatie! Onze dochter is er helemaal blij mee.

• Femmy
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

De kinderen vonden het een leuke traktatie, zowel om uit te delen als om te krijgen.

• Michelle W.
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Leuke traktaties voor fijne prijzen. Ook direct contact bij vragen etc. Goede ervaring, deze site ga ik onthouden voor komende traktatiemomenten.

• Quendy Van Hoof
    Geverifieerde klant van traktatieshop.com

Snelle levering en netjes aangeleverd☺️