trendexglobal.nl

snijplanken spiegels
9,5

• Diana Helden
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Snelle levering maar het viel tegen. Contact gehad en een goede uitleg om het retour te sturen. Vriendelijke mail en na 2 dagen reactie gehad dat ze het glasschilderij hadden ontvangen en mijn geld terug gestort zou worden. Bij Trendex Global kun je gerust wat bestellen en ben tevreden hoe snel en vriendelijk werken

• P.damman
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Snelle levering pakketje mag wel iets beter verpakt worden zoals in bubbeltjesplastic voor bescherming. DHL service mag ook wel beter, zelf was ik op dat moment niet thuis en kon het bij een sevicepoint ophalen ze konden op dat moment het pakket niet scannen en mocht het zo meenemen zonder legitimatie. Maar desondanks mooie glasschilderij doe binnenkort een tweede bestelling hopelijk gaat het dan wel beter met DHL service.

• Hoe beoordeel je trendexglobal.nl?

• Funda
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

De service is uitstekend! Snelle reacties en een snelle bezorging, het is binnen een werkdag bezorgd. Betrouwbaar, kwalitatief en servicegericht!

• Tineke G
    Review voor trendexglobal.nl

Topservice, omdat de kleur niet paste bij muur mocht ik langskomen, denkt goed mee, weet waarover ze het heeft en dringt niets op.aanrader!!

• Johan van Ommen

snelle levering

• Tom Roijmans
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Het artikel zag er schitterend uit. Helemaal blij mee. Alleen de levering via DHL liep niet als zou moeten. Tussen de melding van leveren en de daadwerkelijke levering zat 23 minuten. Op die manier kon ik nooit op tijd zijn om de levering in ontvangst te nemen. De andere dag geleverd met schade aan de verpakking. Chauffeur kwaad, dat ik ter plekke wilde controleren of de levering niet beschadigd was. Kortom de levering via DHL was een ramp. Advies: niet meer leveren via DHL.

Antwoord van trendexglobal.nl

Beste heer Roijmans,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg jammer hoe het is gegaan bij de levering via DHL. Zoals telefonisch met u besproken, doen wij er alles aan om hetzelfde problemen niet nog een keer mee te maken in de toekomst.
    Wij willen u graag mededelen dat wij al onze producten verzekeren, mocht er een schade ontstaan tijdens de levering, kunt u dit bij ons altijd melden. Wij zullen ervoor zorgen dat u een nieuwe krijgt.

• Ismail Duzgun
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Hele snelle levering. Stevig verpakt. Betreft een glasschilderij nl. De producten die zij hebben vindt je nergens anders. Dik tevreden!!!

• Ina Ter mors
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Snel geleverd. Goed verpakt.

• Marga van Breukelen
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Mooi product,prima kwaliteit. Zoals op de foto
    Goed verpakt verzonden
    Mooie en duidelijke website

• Wies Boeren
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Ik werd zeer vriendelijk geholpen, toen ik iets fout had gedaan.
    Verder is de levering in goede orde ontvangen.
    Wij gaan ervan genieten.

• Martin
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

snelle levering, netjes en goed afgehandeld. Top

• Marleen Wellens
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

super snelle levering en volledig volgens afbeelding

• Pascal Dhossche

Goede levering en vriendelijk
    En een mooie foto in de toekomst koop ik nog een

• Serina Jagtoe
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Hele goede service snelle levering lieve medewerkster top!!

• Piet Bakker
    Geverifieerde klant van trendexglobal.nl

Uitgebreide collectie, klantvriendelijke website, goede service.