trouwringenvoordeel.nl

50% lager zijn dan bij de
juwelier

• Gillian Elliott
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Wij zijn super geholpen bij trouwringenvoordeel.nl. Wij wisten nog niet wat wij wilden en konden in alle rust de ringen bekijken. Ook toen wij een ring aangepast wilden hebben werd alle tijd genomen om ons te informeren. Niets is teveel!

• Leonie
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Super tevreden en ringen snel in huis!

• Hoe beoordeel je trouwringenvoordeel.nl?

• Peter

Super tevreden
    4 dagen voor kerst besteld en door de snelle service nog op tijd binnen

Nogmaals bedankt voor de ringen

• Fam. Rademakers
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Ringen in volle tevredenheid ontvangen op onze 34 jarige trouwdag .
    Zeer tevreden over de ringen en service van Trouwringenvoordeel.nl .
    Is een eerlijke en echte aanrader voor ringen op deze website .

• Danny Uzeel
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Super geholpen via de mail zeer snel geleverd en niet onbelangrijk een top product.
    Bedankt hiervoor.
    Volgende bestelling zijn hopelijk de trouwringen.

• Vicky Aarts
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Zeer tevreden, mooie trouwringen gekocht. De service is top en heel snel antwoord op de mail! Echt een aanrader!!

• M
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Super ervaring gehad. Had een hoop vragen en die zijn allemaal netjes en snel beantwoord.

• Patricia
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Heel tevreden! Zeer mooie ringen en gravering! De ringen zitten als gegoten! Zeker een aanrader!!!

• anoniem
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

ringen waren mooi maar minder dan verwacht ,alleen de herenring was te groot(ivm afvallen door ziekte) .naderhand een andere gekregen tegen voordeelprijs ....is helaas smaller model dan de damesring en ook nog eens niet gegraveerd ..dus voor ons nooit meer daar ringen kopen.was heel erg teleurgesteld over de slechte afhandeling .maar ja de ringen waren al betaald dus .en geld voor andere te kopen hadden we niet . voorlopig doe we maar met deze trouwen en kopen later wel andere bij een echte juwelier

Antwoord van trouwringenvoordeel.nl

Beste,
    Vervelend om te horen dat het niet helemaal zo gelopen is als u graag had gewild. Wij zijn jullie tegemoet gekomen en wij hebben een nieuwe zilveren ring tegen een zeer scherpe prijs aangeboden. Dat het daarna niet gegraveerd is, hebben wij niets van vernomen en ook niet dat de zilveren ring smaller is?? Dus een beetje vreemd dat jullie aangeven dat het een slechte afhandeling is, terwijl wij nergens vanaf weten. Wij geven een 100% tevredenheidsgarantie. Dus ik hoop dat u ons als nog een mail stuurt zodat wij dit netjes kunnen oplossen.

• Christel en Luc
    Review voor trouwringenvoordeel.nl

Heel vlotte emailservice. Heel aangenaam verrast van de dummyringen. Ze zijn echt mooi.
    We gaan ze vanavond nog bestellen :-)