uitlaataanbiedingen

uitlaataanbiedingen

Verkoop van uitlaten - katalysatoren - roetfilters en accu's aan particulieren en garages in Nederland en Belgiƫ.
8,2
1.356 klantbeoordelingen
Filter 1264 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 717 met beschrijving

• Henk Van Deelen

Snel scherp geprijsd

• George Frissen
    Geverifieerde klant van uitlaataanbiedingen

Goede prijs en houdt zich aan afspraak levertijd

• Hoe beoordeel je uitlaataanbiedingen?

• Mustafa Bouchtig
    Geverifieerde klant van uitlaataanbiedingen

Ben idd benaderd na mijn bestelling, opzich al heel wat tegenwoordig, ook leuk en netjes te woord gestaan door de medewerker. Opperde een oplossing om mij rubbers op te sturen omdat het volgens hem daar aan lag, (dit terwijl ik aangaf dat die in orde waren en ik toch echt de verkeerde einddemper heb gekregen. Maar nooit wat ontvangen. Maar wel online de melding maken dat het opgelost is,. Kortom ik wacht nog steeds op de zogenaamde rubbers die het probleem is. Eindstuk is bedoeld voor een type 206 zonder uitsparing in de bumper. Geen gezicht en raak de stoep met achteruit I parkeren. Jammer.

Antwoord van uitlaataanbiedingen

Beste Mustafa Bouchtig,

U heeft geen einddemper bij ons besteld voor uw auto, tevens hebben we geen melding van u dat er een klacht of iets dergelijks is. U heeft bij ons de katalysator voor uw auto besteld. Waarschijnlijk heeft u het verkeerde bedrijf voor u.

• Barry Tahtalioglu
    Geverifieerde klant van uitlaataanbiedingen

Mooie prijs, snelle levering. Helaas 2 rubbers te weinig, een pakking dat niet past en eind demper in tweeen gezaagd ivm vervoer. Netjes een mof bij geleverd

• istvan miklos
    Geverifieerde klant van uitlaataanbiedingen

snelle levering ,, en flexibel.

• saed khader

Bijna alles was goed op 1 klembeugeltje na

• vidjay Mo

snelle levering

• Jan Siksma
    Geverifieerde klant van uitlaataanbiedingen

Twee dagen na mijn bestelling had ik mijn onderdeel al thuis gekregen . Geweldig snelle verzending . Bestel zeker vaker . Dus ga het zeker doorvertellen aan een ieder die het horen wil . geweldig snel

• Iwan Parisius

Zie scoren hieronder