Fossielenerf 532
6413MK Heerlen

8,7

john beyen beoordeelde op 2019-09-01

Super tevreden ook al hebben we nog niet alles maar een correcte communicatie

Vincent Verlangen beoordeelde op 2019-08-17

Prima

Sandra De Laender beoordeelde op 2017-05-09

Heel veel keuze. Mooie spullen en zeer prijslijk. Vlugge levering. Alles is heel vlot gegaan. Ik ben zeer tevreden en zal zeker de site aanbevelen aan anderen. En ik zal er zeker nog artikelen bestellen.

Frank van Hees beoordeelde op 2017-04-20

Prima service.

As Booi beoordeelde op 2017-02-16

Was een pakje zoek geraakt maar is super en snel opgelost

Pieter Van Casteren beoordeelde op 2017-02-06

Correcte en heeft snelle service. Makkelijk betalen. Discretie verzekerd. De 'one-size-fits-all' vallen heel groot uit...!!!

Anoniem beoordeelde op 2017-01-30

Tevreden. Vertraging (3 dagen) doordat er iets niet op voorraad was, maar dat werd goed gecommuniceerd.

Ap streefkerk beoordeelde op 2017-01-29

snel in huis helaas te klein

Sjoerd Cousijn beoordeelde op 2017-01-27

Snel besteld en snelle levering.

Geert Sanders beoordeelde op 2017-01-27

Mooie sortering en snelle levering

xxxx beoordeelde op 2017-01-14

Geachte dame/heer,

Het bestelde product is in goede orde ontvangen, echter werd het later dan aangegeven tijdens het bestellen geleverd.

Hierdoor was het verrassingseffect verloren gegaan, aangezien mijn vrouw het pakketje nu in ontvangst heeft genomen (en geopend). Als er op de, bij het bestellen, aangegeven leverdag was geleverd, had ik het zelf kunnen ontvangen en had het een leuke verrassing geweest.......

Jammer, maar het is niet anders. Het zou fijn zijn als de aangegeven leverdatum tijdens het bestellen ook de daadwerkelijke leverdatum is, zeker met dergelijke artikelen.......

M. Westdijk

Malgorzata Szustakiewicz beoordeelde op 2017-01-06

geloofwaardig

Andy Sanders beoordeelde op 2016-12-26

Vlotte service en opvolging. Snelle levering

Thor beoordeelde op 2016-12-25

Zeer tevreden. Verkoper heeft telefonisch goed meegedacht over een privézending en na betaling was het de volgende dag al in huis. Mijn hartelijke dank voor de service, u mag me als klant zeker terugzien.

elsbeth Overbosch beoordeelde op 2016-12-24

Had een bestelling geplaatst die de volgende dag bezorgd had kunnen worden helaas ging er iets mis en kwam het een week later pas. De bestelling is vervolgens wel keurig afgeleverd top!

K Sluijs beoordeelde op 2016-12-05

Tevreden!

Stel2428 beoordeelde op 2016-11-22

Goeie kwaliteit alleen altijd jammer dat het niet voor grote borsten gemaakt is maar met bh er onder zit het mooi!

Soraya beoordeelde op 2016-11-14

Soraya

Bert beoordeelde op 2015-11-05

Super mooie site met snelle levertijd

2015