veko
Veko is eigenaar van meerdere webshops.
9,5

• Carolien
    Review voor veko

Bij een retourzending moet je echt veel geduld hebben en diverse mails sturen om je geld terug te krijgen. Ik bestel hier nooit meer iets.

• Maria Anje
    Review voor veko

Bestelling ruim 2 weken te laat geleverd. Soms late reactie op email.

• Hoe beoordeel je veko?

• Cindy
    Review voor veko

We hebben een dekbed besteld bij donskussen.nl. Het dekbed voldeed niet aan onze verwachtingen en we wilden het retour sturen. Dit mocht niet omdat het dekbed uit de verpakking was gehaald om het te beoordelen.

We hebben een geschil moeten starten met webwinkelkeur en gelijk gekregen. Daarna duurde het nog 3 weken voordat we ons geld terug kregen. We zijn zeer ontevreden over de werkwijze en service van donskussen.nl.

We zijn opgelucht dat we met hulp van webwinkelkeur het geld voor dit dure dekbed retour hebben ontvangen.

Antwoord van veko

Beste Cindy,

Jammer dat u ons op deze manier beoordeeld. We hebben de retourregels speciaal voor u aangepast en u gelijk gegeven in het verschil. U heeft volkomen gelijk dat dit te lang heeft geduurd. Echter hebben wij besloten het geld terug te storten, wij zijn nergens toe gedwongen. Wij vinden het erg vervelend voor u dat het allemaal is gelopen, maar het is uiteindelijk opgelost. Wij stellen het zeer op prijs als u de beoordeling verwijderd.

• Rohling
    Review voor veko

Ik heb op 8 oktober een mail ontvangen dat het dekbed is ingepakt met een Track & Ttrace nummer erbij maar op dat nummer is niets te vinden en ik heb ook nog nies ontvangen. Duurt wel lang. Op mail geen reactie gehad. Ik hoop dat ik het nog krijg want was duur dekbed .................Levering is echt te lang, moet sneller
    16-10-2016: heb inmiddels wel reactie op e-mail ontvangen maar het is nog niet verstuurd. Ik hoop aankomende week. Wat ik al schreef hierboven, levering moet echt sneller, dan ga ik voortaan wel naar de winkel. Beheer zelf ook een webshop en bestellingen verstuur ik op de dag dat bestelling binnenkomt.
    21-10-2016: helaas ondanks toezeggingen dat ik bestelling deze week ontvang heb ik nog niets gezien en ook geen bericht van DHL dat mijn pakket is verzonden. Ik heb mijn geld terug gevraagd.

• W van der Meer
    Review voor veko

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt een mega-aanrader! En hou vooral Koen in dienst: TOPPER!!!!!