velgengroothandel

velgengroothandel

Uitsluitend verkoop van originele velgen, nieuwe/gebruikte banden en aftermarket velgen. Bekijk onze webshop voor het actuele assortiment en ons team!
Originele velgen, Gebruikte en Nieuwe banden, Nieuwe Aftermarket velgen
Filter 311 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 208 met beschrijving

Taal

• Etienne Monas
    Review voor velgengroothandel

Originele velgen voor een mooie prijs en zeer goede kwaliteit. Snelle reactie op vragen en eerlijke informatie over de spullen. Mijn Mazda ziet er chique uit met deze nieuwe velgen en winterbanden.

• Ad van Ommen
    Review voor velgengroothandel

FGoed bereikbaar, prima service, komen afspraken na en een perfecte set velgen en banden voor Fiat 500!

• Hoe beoordeel je velgengroothandel?

• Kevin Van der Sande

Snelle levering!

• Hendrik Maertens
    Geverifieerde klant van velgengroothandel

Product zoals omschreven. Vriendelijk. Alles zoals afgesproken. Aanrader.

• Dirk S
    Geverifieerde klant van velgengroothandel

Alles besten, gute Beratung und schnelle Lieferung, die Reifen und Felgen sind so wie Beschrieben geliefert worden. gerne immer wieder

• Edwin de hommel
    Geverifieerde klant van velgengroothandel

perfect alles goed geregeld en ja raad bij deze aan

• Bart van Aubel
    Geverifieerde klant van velgengroothandel

Goede service en snelle levering

• Daniel Billiau
    Geverifieerde klant van velgengroothandel

Zeer goed contact via mail. Onmiddellijk antwoord. Levering van velgen en winterbanden met tpms-sensoren opel astra K was snel en beantwoorde volledig aan mijn verwachtingen.

• J. Medemblik

Prima product, keurig geleverd

• R h
    Review voor velgengroothandel

Door goede banden onder een velgen set te sturen.
    Velgen zogoed als nieuw.
    Helaas kan ik dat ovr de geleverde banden niet zeggen.
    Twee banden waren in orde.
    Twee banden waren aan beide biitenzijdes scheef afgesleten.
    Moest deze laten vervangen niet veilig volgens bandencentrum
    Het antwoord dat ik krijg die banden zijn veilig.
    En dat ik de set heb aangepast zonder hun toestemming beetje vreemd geloof dat ik ze gekocht had en ook al betaald.
    Er is gewoon eenset gestuurd met twee van de vier slechte banden.
    En dat weten ze zelf ook.
    Denk goed na als je hier wat wil aanschaffen.

Antwoord van velgengroothandel

Onze banden/velgen worden uitvoerig gecontroleerd. deze set was in orde, geen cupping. hier hebben wij bewijs van. Ook bieden wij niet goed=geld terug garantie aan incl. gratis retourneren. De klant heeft GEEN contact met ons opgenomen en nieuwe banden laten monteren zonder akkoord. Een oplossing of retourneren wordt alleen geaccepteerd wanneer de set blijft zoals deze geleverd is. Hier eist de klant geld achteraf hiervoor terug, hiermee gaan wij niet akkoord. Onze 400+ reviews zeggen genoeg over de kwaliteit die wij leveren en iedereen is van harte welkom om zich een eigen beeld te maken.