verfsale.com

verfsale.com

Verf van verfSALE.com

Verf van een professionele kwaliteit vind je bij verfSALE.com

De beste verf van ZERO, SIKKENS en SIGMA is direct bij ons uit voorraad leverbaar. Naast de basiskleuren kun je eenvoudig je verf laten mengen in de kleur naar keuze. Met meer dan 40 jaar ervaring in de verfbranche weten wij welke soorten verf je nodig hebt voor welke klus dan ook. Wij leveren professionele verf aan zowel de vakman als de doe-het-zelver. Met de verf van verfSALE.com is iedere klus een succes. Wij staan voor kwaliteit, dat wint de strijd! verfSALE.com eigenwijs goed!

Verf online kopen doe je bij verfSALE.com

Verf online kopen? Bij verfSALE.com hoef je je deur niet meer uit. In onze online verfshop kun je eenvoudig verf bestellen. Bij verfSALE.com vind je kwaliteitsverf voor bodemprijzen, met een PUIKE bezorging. Wanneer je verf bij verfSALE.com koopt boven de € 50,- betaal je geen verzendkosten.

verfSALE.com Geeft Meer!

Gratis advies, begeleiding en onze puike pakketten zijn belangrijke onderdelen van het uitgebreide servicepakket van verfSALE.com

Onze ervaren adviseurs helpen je graag met het maken van de perfecte keuzes. Onze mengafdeling creëert de door jou gekozen kleurencombinaties naadloos passend aan. Dat is service met een glimlach, zodat u straks kan genieten van de mooie kleurencombinaties bij u thuis of op de zaak.

Volg verfSALE.com op Facebook en Instagram voor alle acties!

• Peter
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Bijzonder goede service en kwaliteits materiaal. Super bezorging met een persoonlijk tintje

• Kees Avé
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Netjes teruggebeld nadat ik een vraag via de voicemail had gedaan

• Hoe beoordeel je verfsale.com?

• Van Der Put
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Supersnel geleverd, kwaliteit is zonder meer goed

• Jaco
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Goede prijs, vlot geleverd met track & trace. Op mijn vraag per email werd ook snel gereageerd.

• Bram Calkhoven

Snelle levering!

• Roel Henderik
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle levering en goede prijzen

• Bas de Leeuw
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Wat een geweldige service! Verf besteld en dezelfde dag geleverd. Zeer vriendelijk, klant- en oplossingsgericht en snelle reactie per sms/telefoon! Een aanrader voor iedereen die verf online wil bestellen.

• van Faassen
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle levering, en top verf

• wilfried bakker

Top goed

• Thea Verkroost

Goed advies en behulpzaam

• Tarpan Boersma

• Pieter
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle service, mooie kleur verf (pigeon25) en super strak resultaat.

• Levi

Prima!

• Erwin van Zanten
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle reactie op de chat. En volgens bestekking de volgende dag in huis. Top!

• Corrie de Leer

Geweldige service

• Gerard Hol
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Levering was niet compleet, maar probleem werd heel snel en netjes verholpen!

• Jh Krikke

Snel en goed

• Kisen
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle levering, goed verpakt. Roze koek al verassing :-)

• De koker De koker

goede service klant vriendelijk