verfsale.com

verfsale.com

Verf van verfSALE.com

Verf van een professionele kwaliteit vind je bij verfSALE.com

De beste verf van ZERO, DROST, SIKKENS en SIGMA is direct bij ons uit voorraad leverbaar. Naast de basiskleuren kun je eenvoudig je verf laten mengen in de kleur naar keuze. Met meer dan 40 jaar ervaring in de verfbranche weten wij welke soorten verf je nodig hebt voor welke klus dan ook. Wij leveren professionele verf aan zowel de vakman als de doe-het-zelver. Met de verf van verfSALE.com is iedere klus een succes. Wij staan voor kwaliteit, dat wint de strijd! verfSALE.com eigenwijs goed!

Verf online kopen doe je bij verfSALE.com

Verf online kopen? Bij verfSALE.com hoef je je deur niet meer uit. In onze online verfshop kun je eenvoudig verf bestellen. Bij verfSALE.com vind je kwaliteitsverf voor bodemprijzen, met een PUIKE bezorging. Bestel je voor 15:00 uur in de middag, dan wordt het de volgende dag bij je thuisbezorgd. Wanneer je verf bij verfSALE.com koopt boven de € 50,- betaal je geen verzendkosten.

verfSALE.com Geeft Meer!

Gratis advies, begeleiding en onze puike pakketten zijn belangrijke onderdelen van het uitgebreide servicepakket van verfSALE.com

Onze ervaren adviseurs helpen je graag met het maken van de perfecte keuzes. Onze mengafdeling creëert de door jou gekozen kleurencombinaties naadloos passend aan. Dat is service met een glimlach, zodat u straks kan genieten van de mooie kleurencombinaties bij u thuis of op de zaak.

Volg verfSALE.com op Facebook en Instagram voor alle acties!
Verf, Schildersbenodigdheden, Advies
  • M van der Linde
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle levering. Prima verpakt met ook nog een lekkere koek. Nette prijzen.

• Harry Engelsman
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle levering met prima prijs -kwaliteit verhouding. Echte aanrader.

• Hoe beoordeel je verfsale.com?

• Esther Van leeuwen

• Frank Freriks

Top geleverd

• Hanna
    Review voor verfsale.com

Een hele snelle levering maar bovenal zeer kundig advies.

• J.
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Het bestellen ging makkelijk en werd snel bezorgd!

• Jory Zoetendaal
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Super service en goed verpakt 🍪

• M.T.
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle levering, uitstekende producten, goede prijzen.

• Thea Verkroost
    Geverifieerde klant van verfsale.com

Snelle service. Deskundig advies.
    Uitstekende verf en materialen.
    De goedkoopste.

• Janna
    Review voor verfsale.com

Eenvoudig te bestellen, ruime keus en super snelle levering!!