vital-feet
Vital Feet bied hulpmiddelen aan voor de voet en houding.
kort basis: wij hebben een uniek Comfort Balance pakket samengesteld dat de kwaliteit van de voet en de houding van het lichaam kan verbeteren. Heb je last van een plattere of doorzakkende voet dan kan een Comfort Balance pakket je helpen. Daarnaast kan het een scheve grote teen verminderen of tegengaan.
8,6

• Sayira Rodríguez

Uitsteken

Bedankt voor je reactie 🙂

• Frans Sanders
    Geverifieerde klant van vital-feet

Snelle en goede levering. Dik tevreden.

• Hoe beoordeel je vital-feet?

• monique Dudock

Bestelling was snel binnen. 👍

• Marianne Lourens
    Geverifieerde klant van vital-feet

Snelle levering, goede producten!

• Annelies van Wely de Wit
    Geverifieerde klant van vital-feet

Uitstekende service en communicatie. Snelle levering.

• Charlotte Deighton
    Geverifieerde klant van vital-feet

Goede service, snelle bezorging. Heel tevreden mee!

Antwoord van vital-feet

Bedankt voor de beoordeling.

Alvast fijne kerstdagen

Vriendelijke groet, team vital

• c de haan
    Geverifieerde klant van vital-feet

deze mail sturen voor ik iets heb ontvangen is op zijn zachts gezegd voorbarig! Daarnaast zijn deze mails superirritant omdat iedereen ze stuurt en niemand erop zit te wachten!!

Goedemiddag C de Haan,

jammer dat u ons beoordeeld heeft op één ster. We vinden het ontzettend vervelend dat u een review mail heeft ontvangen terwijl het product nog niet is geleverd. Uiteraard staat iedereen vrij om wel of geen review te plaatsen. Normaliter zijn de leveringen sneller bezorgd, vanwege de feestdagen is de levertijd bij PostNL wat langer dan gewenst. Excuus hiervoor. Door uw feedback is het aantal dagen aangepast in de mail instelling voor het beoordelen van onze producten. Helaas is het niet mogelijk om dit uit te zetten, dit is namelijk een vereiste van het webwinkel keurmerk. Het keurmerk geeft u de ganarantie dat onze site een betrouwbare is. Nogmaals excuus en bedankt voor u feetback.

Vriendelijke groet,

Team Vital-Feet

• Mariska
    Review voor vital-feet

Pakket gekocht, omdat ik last heb onder mijn hiel en erger te voorkomen. Na een aantal weken de oefeningen doen merk ik duidelijk verschil en met het (massage)balletje onder je voeten rollen is ook nog is lekker! Aanrader

• Anne

• Margalitti
    Review voor vital-feet

Super leuk en actief pakket.
    Het pakket werkt goed, de oefening is na een paar dagen goed uit te voeren en de hallux valgus stand is na een aantal weken zichtbaar verminderd.
    ook de massage bal is zeer prettig en zool lopen goed.