wastefree
WasteFree biedt een ruim assortiment milieuvriendelijke cosmetische producten. De producten zijn plastic/palmolievrij en vegan. Hun missie is een wereld zonder wegwerp plastic. Ze hanteren eerlijke prijzen, snelle leveringen en staan erg bekend om de persoonlijke service.
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Anne van Dijk
    Review voor wastefree

Pakketje was snel bezorgd. Super fijne producten voor een schone toekomst. Bedankt!

• Nora de Vries
    Review voor wastefree

Super producten, snelle bezorging en een fijne site om te bestellen. Vragen worden altijd snel en vriendelijk beantwoord. Al met al toppie!

• Hoe beoordeel je wastefree?

• Elena
    Review voor wastefree

Thankyou for the nice communication:) im happy with the products!

• Dirk
    Review voor wastefree

Super vriendelijke klantenservice! Had meerdere vragen over een aantal producten. Snel reactie en mijn pakket is snel bezorgd. Nogmaals bedankt! Zeker een 10 waard.

• Karin Andringa
    Geverifieerde klant van wastefree

Mooie producten voor een toekomst zonder plastic. De producten waren snel geleverd met een persoonlijk bericht, super leuk!

• Nathalie Teeuwen
    Geverifieerde klant van wastefree

super fijne producten die bijdragen aan een plastic vrijer milieu. Snelle service, juiste informatie. Netjes verpakt.

• Tjitske
    Review voor wastefree

Fijne producten, de shampoobar werkt goed, glanzend haar zelfs. Alles ruikt ook heerlijk!

• marc hennequin
    Geverifieerde klant van wastefree

Het is een zeer goede winkel met prima service

• Evi
    Geverifieerde klant van wastefree

Ik heb de bergamot & wierook bar en de la vie en rose shampoo. Heel de badkamer ruikt lekker! De bars zijn fijn in gebruik en schuimen goed. Ik had ook nog wat vragen over het gebruik en de plankjes waar de bars op gelegd kunnen worden. Deze werden snel en op een nette alsook duidelijke manier beantwoord. Hier ga ik zeker vaker bestellen! Goed voor zowel het milieu als het lichaam…

• Berry
    Review voor wastefree

Waar zou ik beginnen, ik was al een tijdje op zoek naar een goede oplossing voor mijn persoonlijke hygiëne. Na dat ik heel veel plastic flessen kocht met een hoeveelheid aan zeep zet dit je toch wel aan het denken. Ik speur altijd het internet af na goede oplossingen om plastic tegen te gaan. En tadaa! Erg snelle levering, vragen netjes en correct beantwoord. En geen plastic! helemaal tevreden!