werkschoencenter.nl

8,3
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Bart Akkermans
    Geverifieerde klant van werkschoencenter.nl

Snelle levering alles volgens afspraak

• Rodney de Rijk
    Geverifieerde klant van werkschoencenter.nl

Alles was netjes ingepakt en heel snel bezorgt! 👍

• Henk Bloeming
    Geverifieerde klant van werkschoencenter.nl

snel geleverd, goede kwaliteit.

• Bert Raas

Super snel.

• Bram Van Gorp
    Geverifieerde klant van werkschoencenter.nl

Goed advies en heel scherpe prijs. Goed contact via whatsapp

• stephanie Bouwens
    Review voor werkschoencenter.nl

Heb mijn werkschoenen 16 dagen geleden besteld en heb nog steeds niets ontvangen. Heb inmiddels ook al 3 x aan de telefoon gehangen maar ben nog niets wijzer.

• Maik Geraedts

Prima geregeld.

• Jan Ten Berge
    Review voor werkschoencenter.nl

pas na bellen werd er actie ondernomen

• NWB
    Review voor werkschoencenter.nl

Na plaatsen order én betaling hoorden wij niks meer van werkschoencenter.nl.
    Na 5 dagen zelf maar contact opgenomen via Facebook, omdat er geen tel. nummer op de site staat. Reactie: schoenen zijn niet op voorraad en de tekst op de site over de levertijd klopt niet. Of ik andere wil bestellen. Hierop 1 alternatief doorgegeven en anders graag geld retour. Na enkele dagen zelf weer moeten vragen naar status.
    Helaas was ook het alternatief niet op voorraad dus besloten geld terug te laten storten.
    Dit was gelukkig snel geregeld.

• Patrick Post
    Review voor werkschoencenter.nl

Bestelling in goede staat ontvangen binnen de levertijd. Ik ben zeer tevreden over het product

• hans
    Review voor werkschoencenter.nl

snel geleverd product zoals afgebeeld en beschreven

• J Sleddens
    Review voor werkschoencenter.nl

Ik heb op 20 november een order geplaatst. Na 3 dagen niets te hebben gehoord heb ik zelf contact opgenomen, waarop ik te horen kreeg dat ik binnen enkele dagen het product kon verwachten. Inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog steeds niet gehoord of mijn order ontvangen. Dus maar WEER zelf contact opgenomen. Volgens de site staat service hoog in het vaandel en zijn alle producten direct uit voorraad leverbaar, dat blijkt dus ver naast de waarheid te liggen!

• Leon Reuvekamp
    Review voor werkschoencenter.nl

Goede producten en snelle levering