wonder & melon
Onze Concept Store in Enschede is het middelpunt van wonder & melon. Een unieke winkel met unieke merken. Daarnaast ken je ons misschien wel van ons blog. Waar wij dagelijks schrijven over interessante onderwerpen op het gebied van Interior, lifestyle & kids. Ook met deze webshop willen we het graag net even anders doen. Een fijne plek om heerlijk rond te snuffelen. Mooi verpakte bestellingen en uiteraard (indien gewenst) persoonlijk contact. Wij stellen met plezier een tof kado met je samen of geven je interieuradvies op maat. Steun jij ook de lokale ondernemers waar passie voor het vak nog centraal staat?
Webshop, Conceptstore , Blog
  • Dorothea Boer
    Review voor wonder & melon

Na een dag al in huis en mooi product!

• Margo

Aanwinst voor Enschede deze winkel

• Hoe beoordeel je wonder & melon?

• Marieke
    Review voor wonder & melon

Mooi verpakt. Echt een cadeautje voor mijn dochter. Met ballon en een klein velletje stickers. Ze was nog blijer met de ballon en stickers als met der nieuwe shirtje.

• Sjhary
    Review voor wonder & melon

Hele leuke winkel. Wij liepen er toevallig voorbij en eenmaal binnen wilde ik alles eigenlijk wel hebben! Volgende keer kom ik iets eerder op de dag langs zodat ik alle tijd heb om van alles uit te zoeken.

• Loes
    Review voor wonder & melon

Mooi product, geweldige service! Er was iets niet helemaal goed gegaan met de levering en dat werd persoonlijk, snel en supergoed opgelost, top!

• Eliza
    Review voor wonder & melon

Heel erg leuke spullen, super service!

• Michelle Beumer
    Review voor wonder & melon

Super snelle levering , handgeschreven kaartje erbij en mooi verpakt. Heerlijk om te openen gewoon !

• Isolde

Fijne en snelle service!
    Ze hebben echt leuke items! Ik ben helemaal blij met mijn aankoop.

• Leonie
    Review voor wonder & melon

Hele gave winkel met ontzettend leuke kids kleding! Nooit meer online bestellen omdat het nu eindelijk eens in de buurt is, een winkel met mooie kinderkleding!! Heel slecht voor mijn portemonnee. Ik kan niet anders zeggen dan, ga er heen, het is absoluut een bezoekje waard!

• Imke
    Review voor wonder & melon

Mooie merken en veel kwaliteit. Fijne service.