woongilde
3 ambachten onder 1 dak meubelstoffeerderij
meubelmakerij gordijnenatelier kort om
woongilde een complete woonwinkel met een
ruime winkel

• Mario Pinto
    Geverifieerde klant van woongilde

Alhoewel de bestelde clips niet op voorraad waren, werden zonder extra kosten de luxere clips snel geleverd.

• Nico
    Review voor woongilde

Zeer vriendelijke mensen bij verkoop in winkel. Bij afleveren en plaatsen waren beugels niet goed. Werd later aangepast. Dit betreft plisé gordijnen. Wel erg duur voor hele slechte kwaliteit.

• Hoe beoordeel je woongilde?

• Jan Huiberts
    Review voor woongilde

Heel servicegericht en betrouwbare indruk. 2 Stoelen moesten bekleed. Een enorme keus aan stoffen en samen met de adviezen van Cliff een aantal stalen thuis kunnen bekijken. Alles klopte volgens afspraak. Echter door een miscommunicatie was niet de juiste vulling gebruikt. Cliff kwam onmiddellijk en zonder discussie werden de stoelen weer opgehaald en we zitten nu als een vorst. Perfecte service en prima follow-up. Ik ben met hem naar de buurvrouw gegaan en hij heeft een kersenhouten tafel weer als nieuw behandeld. Goed en serieus bedrijf, vertrouwd adres.

• Ineke van Hoeve

Onvoorstelbaar hoeveel stofjes..
    We hebben 4 eetkamerstoelen laten bekleden met twee verschillende stoffen.
    Het is prachtig gedaan, het zijn plaatjes geworden.
    Heel plezierig contact en het is duidelijk: hier wordt goed werk afgeleverd en afspraken nagekomen.
    Heel fijn

• E. Bus
    Review voor woongilde

Je krijgt snel iemand aan de lijn als je belt.
    Prima klantenservice.

• Ton van Damme
    Geverifieerde klant van woongilde

Goede duidelijke website. Spullen naar behoren en snel geleverd.
    Kwaliteit is ook prima

• J.R.C. Wouda-Majoor
    Geverifieerde klant van woongilde

prima webwinkel. Bestellen en afhandelen vlot en goed!

• c.m. sliepen
    Geverifieerde klant van woongilde

Prima product., snel en goed geleverd. Snelle en duidelijke beantwoording van mijn vragen vooraf.

• Marjolein de Jong
    Review voor woongilde

We hebben een chaise longue laten maken met de huid van een bergzebra uit Afrika en staan versteld van de creatieve, zeg maar kunstzinnige wijze waarop dit heel vakkundig is uitgevoerd. Echt groot vakmanschap. We zijn erg onder de indruk van de oplossing die gevonden is om alle onderdelen mooi tot hun recht te laten komen.

• HC Pas
    Review voor woongilde

Zeer goed advies gekregen en zeer vriendelijk beholpen