Lidmaatschap ingetrokken

8,9
Filter 117 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 116 met beschrijving

• Willy
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Voor mijn kleindochter een fiets gekocht voor haar verjaardag. Netjes optijd op de verjaardag thuis gebracht. Ze kreeg er nog een kettingslot bij. Haar dag kon niet meer stuk.

• Linda
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Veel beloven, weinig/moeizaam nakomen, doet de koper in vreugde leven.

• Bert De Beauveser
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Slecht bereikbaar en geen communicatie omtrent de bestelling. Ik moest zelf diverse keren bellen wanneer mijn fiets geleverd zou worden. Na een tweetal beloofde niet nagekomen leverdata kwam de fiets uiteindelijk. Klantvriendelijkheid kan veel beter.

• Antoinet
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

fiets besteld. bleek niet in de kleur te zijn die ik besteld had. na drie weken bellen van mijn kant komt eindelijk de fiets binnen. denk je blij te zijn met de fiets. gaat de ketting er steeds af en de versnelling niet goed te werken. fiets retour, want het werkt niet naar behoren. na weer steeds te bellen van mijn kant wordt de fiets geretourneerd ,zonder dat er contact is geweest van hun kant uit. gelukkig was ik thuis.
    Zeer slechte service!! Bestel er nooit meer een fiets!!

• Jan van Dongen
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Wel iets telaat geleverd maar maar ter compensatie een anti-diefstal slot ontvangen.Uitlevering was prima en uitleg van de e-bike was uitstekend.👍

• Edwin van der Waarden
    Review voor www.aktiebikes.nl

Op 7 december 2022 een bakfiets besteld met extra sloten en een accu upgrade, en meteen betaald 2381 euro
    Na drie weken maar eens gebeld hoe het met mijn bestelling er voor stond, het antwoord was komt er binnen twee dagen aan! Nou niet dus, na vijf of zes telefoontje van mijn kant, ik heb van Aktiebikes NOOIT een telefoontje gehad, nog geen bakfiets, OP 6 januari j.l een mail de fiets wordt door ons geannuleerd, geld komt retour, Daar moest ik ook tien dagen op wachten, en diverse telefoontjes verder. Zo behandel je geen klant, en zeker niet met zo,n bedrag. Nu besteld bij VOORDEELFIETS.NL Binnen een week geleverd! Wel toevallig nu staat er permanent gesloten. Oplichters zijn het

• Mohannad Musallam

Collaborative people

• Remmelt Mulder

Moest 8 weken wachten op de fiets... -2
    Na honderd keer bellen en na vele valse beloftes eindelijk de fiets ontvangen -2
    Bezorging was prima en uitleg duidelijk +1

• Anton
    Review voor www.aktiebikes.nl

Ben al bijna 3 weken bezig om onze bakfiets onder garantie te laten repareren. 2 keer telefonisch contact gehad 3 keer per mail. Ga maar weer bellen weet nu nog niets.

• Elly Iedema
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Heel tevreden. Heb wel tip gegeven wanneer er iets is, de klant in te lichten en niet te wachten totdat de klant zelf belt. Dat geeft irritatie bij de klant.

• briggitte brohm

top service

• Sandy Venema
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Product werd geleverd zoals afgesproken al was de levertijd langer dan in eerste instantie werd gesuggereerd

• Janaina Carvalho
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

mijn bakfietsen kwamen op tijd, prima service, levering volgens afspraak, top winkel !! Dankjewel

• Anna
    Review voor www.aktiebikes.nl

Geen communicatie. Na bestelling zelf gebeld omdat ik geen bevestig had ontvangen. Vervolgens weer zelf gebeld voor info over de levertijd. Voor het afleveren van de fiets werd ik de dag zelf gebeld dat ze onderweg waren. Gelukkig was ik thuis. Wel uitleg gehad maar niks van documentatie aanwezig bij de fiets. Op mail wordt niet gereageerd. Pluspunt: betaalbaar.

• Jetty van den Bos

levering duurde 21 dagen

• Richard De Bilde
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Goed bereikbaar maar veel belangrijker zeer goede service. Een voorbeeld voor veel bedrijven.

• T Hemelrijk
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Prima service. Aardige mensen.

• Rene Boot
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Enige min puntje was de wat langere lever tijd, 21 werkdagen! Maar daarna een snelle en nette levering 👍🏻

• Richard van Berge
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Larissa Jansen
    Geverifieerde klant van www.aktiebikes.nl

5 juni een elektrische fiets besteld maar nog steeds niet ontvangen, slecht bereikbaar, vooral per mail. De fiets zou 2 weken geleden komen nadat ik had gebeld, maar nog steeds geen fiets ontvangen. Week later weer gebeld, zou die week komen, maar nog steeds geen fiets.