www.crestastore.nl

www.crestastore.nl

Bij het ontwerpen van elk product gaan we uit van uw behoeftes met respect voor mens, dier en milieu. Heel praktisch, zodat onze oplossingen straks naadloos in uw leven passen. Onze producten zijn bekend geworden door creativiteit, kwaliteit, innovatieve technologie en betrouwbaarheid. Leidende consumentenorganisaties waarderen onze producten regelmatig met “Beste Koop”. Wanneer u ons niet op ons woord geloofd ondervindt het dan zelf!
Mobiele telefoon, rollator, ventilator
8,6
3.015 klantbeoordelingen

• Rob Jager
    Review voor www.crestastore.nl

Snelle levering en super service als er iets kapot is gegaan bij transport. Ipv direct retour even contact gehad en voila alles geregeld 👍

• jhp Tijssen

accurate levering

• Hoe beoordeel je www.crestastore.nl?

• Joep Defesche

snel, makkelijk, overzichtelijk

• J.A.R. Monteny
    Geverifieerde klant van www.crestastore.nl

Snelle levering en goed verpakt

• Martine van Heijnsbergen
    Geverifieerde klant van www.crestastore.nl

Ik heb besteld voor mijn vader in een verzorgingshuis. Hierdoor zijn de goederen dus ergens anders afgeleverd dan waar ik woon of toegang toe heb. Ik heb geen track and trace gehad, alleen een melding dat de order was afgerond. Ik weet echter niet of en wanneer er nu echt geleverd is en of dit dus is goed gegaan. Ik moet maar geloven dat het klopt. Ik had graag wat meer volginformatie ontvangen.

• Joke Melief
    Geverifieerde klant van www.crestastore.nl

duidelijke webwinkel. verzendtijd wat lang niet duidelijk dat het langer kon duren misschien mailtje sturen waarom de levering langer duurt

• H.T. van de Weem
    Geverifieerde klant van www.crestastore.nl

snelle levering, nadat ik uitstekend en vriendelijk geholpen werd aan de telefoon

• Janny Timmerman

Goed product