www.crestastore.nl

www.crestastore.nl

Bij het ontwerpen van elk product gaan we uit van uw behoeftes met respect voor mens, dier en milieu. Heel praktisch, zodat onze oplossingen straks naadloos in uw leven passen. Onze producten zijn bekend geworden door creativiteit, kwaliteit, innovatieve technologie en betrouwbaarheid. Leidende consumentenorganisaties waarderen onze producten regelmatig met “Beste Koop”. Wanneer u ons niet op ons woord geloofd ondervindt het dan zelf!
Mobiele telefoon, rollator, ventilator
8,7
3.436 klantbeoordelingen

• W.P. de Ridder

Geweldig goeie service

• Ed
    Review voor www.crestastore.nl

Geweldige service en goede kwaliteit product.

• Hoe beoordeel je www.crestastore.nl?

• Willeke
    Review voor www.crestastore.nl

Elektrisch warmtekussen besteld van Cresta, zalig voor mijn rug! Snel geleverd, goed verpakt-rekening houdend met milieu

• E.J. van der Ven
    Review voor www.crestastore.nl

Geweldig webshop ze staan je te woord goede services

• Rob Jager
    Review voor www.crestastore.nl

Snelle levering en super service als er iets kapot is gegaan bij transport. Ipv direct retour even contact gehad en voila alles geregeld 👍

• jhp Tijssen
    Geverifieerde klant van www.crestastore.nl

accurate levering

• Joep Defesche
    Geverifieerde klant van www.crestastore.nl

snel, makkelijk, overzichtelijk

• J.A.R. Monteny
    Review voor www.crestastore.nl

Snelle levering en goed verpakt

• Martine van Heijnsbergen
    Review voor www.crestastore.nl

Ik heb besteld voor mijn vader in een verzorgingshuis. Hierdoor zijn de goederen dus ergens anders afgeleverd dan waar ik woon of toegang toe heb. Ik heb geen track and trace gehad, alleen een melding dat de order was afgerond. Ik weet echter niet of en wanneer er nu echt geleverd is en of dit dus is goed gegaan. Ik moet maar geloven dat het klopt. Ik had graag wat meer volginformatie ontvangen.

• Joke Melief
    Review voor www.crestastore.nl

duidelijke webwinkel. verzendtijd wat lang niet duidelijk dat het langer kon duren misschien mailtje sturen waarom de levering langer duurt