www.deepayurveda.nl

www.deepayurveda.nl

Verkoop ayurvedische supplementen, distributeur voor Nederland.
  • Mitzi Pattynama
    Geverifieerde klant van www.deepayurveda.nl

mooie producten, snelle levering!

• Lucy ten Hove
    Review voor www.deepayurveda.nl

Eindelijk weer energie na de Ayurvedische detox van 9 dagen met Kitchari en de Triyog capsules.
    Voor de detox voelde ik me wat zwaar, futloos en kwam tot weinig.
    Nu weer vol energie aan de slag op het werk en thuis.
    En toch ook vrij makkelijk in te passen. Alles met kleine stapjes, zoals Inge aangeeft.
    Het intakegesprek was prettig. Inge is een warm persoon met veel tips en kennis in huis.
    In de herfst ga ik mijn lichaam zeker weer 9 dagen zuiveren!
    Bedankt Inge!

• Hoe beoordeel je www.deepayurveda.nl?

• Ton

Swasani kruidensiroop gebruikt.
    Door corona had ik een aanhoudende kriebel hoest, ik heb toen Swasani kruidensiroop gebruikt.
    Dit heeft mij zoveel verlichting gegeven, dat de frequentie van de kriebel hoest bijna tot niet meer aanwezig is.
    Mijn partner en kinderen zijn het gaan gebruiken toen de 1ste hoest klachten begonnen, terwijl ik corona had. Bij hun heeft het de gehele klachten weggenomen.

• José Kalf
    Review voor www.deepayurveda.nl

Inge heeft mij gemasseerd met deze massageolie. De kasheer bala olie is neutraal van geur trok best snel in. De dag erna had ik een hele zachte huid. De massage zelf was ontzettend ontspannend! Een fijn verwenmoment voor mezelf!

• Anita Van de zilver
    Geverifieerde klant van www.deepayurveda.nl

Een snelle correcte levering. Pas begonnen dus nog te vroeg om resultaten te melden

• Mitzi Pattynama
    Review voor www.deepayurveda.nl

Ik heb Swasani kruidensiroop voor mijn man aangeschaft, hij heeft al lang last van een chronische hoest waarvoor geen aantoonbare medische reden is. Na gebruikt van de Swasani kruidensiroop heeft hij beduidend minder last van vastzittende hoest en hij hoest veel minder. We zijn heel erg tevreden!

• Eva
    Review voor www.deepayurveda.nl

Brahmi capsules besteld. Snelle service ! Erg tevreden .

• Linda
    Review voor www.deepayurveda.nl

Nervocare besteld en heel erg blij mee, kwalitatief goed product en snelle levering.

• Coline
    Review voor www.deepayurveda.nl

Fijne, eerlijke producten. Klantvriendelijk bedrijf.