www.geneeskrachtigestenen.nl

www.geneeskrachtigestenen.nl

Wij verkopen edelstenen en mineralen vanuit onze edelstenenwinkel in Bolswardop basis van hun energetische werking. Ruim assortiment, bijzondere edelstenen en kristallen, van groot tot klein, ruw en geslepen. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in de verkoop van speciale bijzondere kristallen zoals de PHI kristallen die o.a. door healers, lichtwerkers, therapeuten gebruikt worden. Wij hebben in onze winkel een aparte kristal-ruimte waar o.a. phi kristallen, ruim 200 lemurische kristallen, Arkansas kristallen en kristallen schedels liggen.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018