www.heeej.nl

www.heeej.nl

Heeej.nl is dé webshop voor modern vormgegeven producten die geheel of gedeeltelijk ambachtelijk met de hand zijn gemaakt. Je voelt de passie van de ontwerpers in de producten. Open per 08.11.2020
Filter 167 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 166 met beschrijving

• Wim
    Review voor www.heeej.nl

Mooi product en snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij.

• Wilma

Snelle en correcte levering. Mooie bijzondere produkten 😀

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Wilma, Geweldig dat je de moeite nam een review te plaatsen. Dank je wel voor je mooie woorden en hopelijk zien we je nog eens terug.

• Hoe beoordeel je www.heeej.nl?

• Marga
    Review voor www.heeej.nl

Niet alleen snelle levering maar ook snel en goed mail kontakt. Helemaal fijn! Adres om te onthouden; straks weer feest/cadeau dagen!

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Marga, Super bedankt voor jouw uitgebreide en positieve beoordeling! Wij vonden het fijn je van dienst te zijn en we zien je graag nog eens terug. Hopelijk dus tot ziens :-)

• Anita
    Review voor www.heeej.nl

Goede keus en mooie kwaliteit werk!
    Communicatie was prima en de bestellingen zijn op de verschillende adressen goed aangekomen en hebben een mooie plek in huis en tuin!

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Anita, Wat een fantastische beoordeling. Dank je wel! Echt zo fijn om te lezen dat je tevreden bent over zowel onze service als de producten. Geniet van je mooie aankopen en hopelijk nog eens tot ziens.

• Wim
    Review voor www.heeej.nl

Snelle levering en prima kwaliteit

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Wim, Goed om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de levering. Bedankt voor je reactie en nog heel veel plezier met je aankoop.

• Franklin
    Review voor www.heeej.nl

Geweldige service, mooie en bijzondere artikelen die je verder nergens vind. Top.

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Franklin, Dank je wel voor deze lovende woorden! We vinden het erg leuk dat je zo'n trouwe en tevreden klant bent :-). Groeten, Ilse, Anna & Hans

• Dirk
    Review voor www.heeej.nl

kwalitatieve producten , snel en goed geleverd

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Dirk, Bedankt voor jouw mooie woorden en natuurlijk die 5 sterren. Daar worden elke keer weer heel blij van! Team Heeej.nl

• Ingrid
    Review voor www.heeej.nl

pracht vogelvoederhuis! sieraad in de tuin

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Ingrid, Wat fijn dat je zo blij bent met je voederhuis. We weten zeker dat je daar nog heel lang van plezier van hebt. Bedankt voor jouw review en geniet samen met de vogels nog maar van het voederstation. Team Heeej.nl

• Tiny

Goede service

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Tiny, Allereerst hartstikke bedankt dat je de moeite nam om een beoordeling te schrijven en dan bovenal een dikke MERCI voor die 5 sterren. Daarmee zijn we echt in onze nopjes :-).

• Ad

Super aardig en behulpzaam

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Ad, Dank je wel voor je sympathieke reactie. Kom gerust nog eens langs. De koffie staat klaar :-) .