www.heeej.nl

www.heeej.nl

Heeej.nl is dé webshop voor modern vormgegeven producten die geheel of gedeeltelijk ambachtelijk met de hand zijn gemaakt. Je voelt de passie van de ontwerpers in de producten. Open per 08.11.2020
9,9
Filter 70 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• Jacques
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

Prettige service met een persoonlijk berichtje bij het pakket. Snelle levering.

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Jacques, Fijn dat alles naar tevredenheid was. We wensen je heel veel plezier met je aankoop.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

We hebben een heel leuk design voeder/vogelhuisje besteld. Thuis bezorgd met een leuk persoonlijk berichtje erbij. Helemaal goed!

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Yvonne, Geweldig om te horen dat het vogelvoederhuisje bevalt. Geniet ervan en stuur eens een fotootje hoe het er bij staat ;-)

• Hoe beoordeel je www.heeej.nl?

• Gert
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

Echt mooie producten, en snelle bezorging met persoonlijk touch.

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Gert, We starten onze week goed met jouw positieve review. Dank je wel en hopelijk zien we je nog eens terug bij Heeej.nl

• Lien
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

Goed product, snel in huis

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Lien, Fijn dat je zo tevreden bent over je aankoop en onze snelle levering. Geniet van het vogelhuisje!

• Ellen
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

Snelle levering. Zeer vriendelijk en snel reageren op een mankement(je). Vervangende onderdeel was de volgende dag al in huis met de post!

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Ellen, Bedankt voor jouw super snelle en positieve reactie! Soms heb je dingen niet zelf in de hand maar we proberen het wel altijd weer goed op te lossen. Hopelijk tot een volgende keer :-)

• Rob
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

Snelle levering, goed en stevig ingepakt en een leuk persoonlijk kaartje erbij!
    Top service!

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Rob, Wat een leuke reactie! We hopen je nog eens terug te zien :-)

• Anton
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

Uitstekende service en prettige behandeling.

Heeej Anton,
    Bedankt voor je reactie. Het was leuk om jullie in onze showroom te ontvangen. Heel veel plezier nog met de aankoop!

• Anita
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

Nadat ik een mooi vogelvoederhuisje cadeau heb gekregen, zelf ook maar eens gaan neuzen op de mooie site van Heeej!
    Verrast door de vele mooie, unieke, tijdloze en bovenal duurzame producten was het nog best moeilijk een keuze te maken.
    Het is de insecten vaas van Studio Harm & Elke geworden, een vaas van porselein met illustraties met de hand getekend. Heel blij mee!

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Anita, Bedankt voor je uitgebreide review. Wij zijn blij dat jij er zo blij mee bent ;-) . Stuur nog eens een fotootje met bloemen er in. Vinden we erg leuk!

• Min
    Geverifieerde klant van www.heeej.nl

They have very cute and unique collection of items, also good service from them.

Antwoord van www.heeej.nl

Heeej Min, Thanks for your positive review. Hope to see you again in the future.

• Fred

Goede service
    Komt vertrouwd over

Heeej Fred,
    Fijn om te lezen dat je het gevoel hebt dat je ons kunt vertrouwen. Dank je wel voor je reactie en hopelijk nog eens tot ziens?