www.hoesjesweb.nl

www.hoesjesweb.nl

Hoesjesweb.nl is de online webwinkel voor de
nieuwste en voordeligste hoesjes en accessoires
voor mobiele telefoon en tablets.

• Marietta
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Een prima artikel: een parasolhoes met stok,waterdicht en met rits. Goede kwaliteit

• Art
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Een webwinkel die service levert zoals je dat graag ziet! Een per abuis verkeerde levering werd zeer vlot en klantvriendelijk hersteld. Zo zouden meer internet winkels kunnen werken. Dik tevreden ook met het geleverde product.

• Hoe beoordeel je www.hoesjesweb.nl?

• Cees
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Na foute levering; prima opgelost en zeer klant vriendelijk; firma denkt met je met ; reageert snel en komt afspraken na

• Willem
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Ik heb hier een erg fijn hoesje voor mijn S10 gekocht. De verzending ging snel, kwaliteit van het hoesje is top. Zeer tevreden!

• nadia
    Review voor www.hoesjesweb.nl

snelle service , ook nadat ik een mailtje had gestuurd werd er onmiddelijk een oplossing aangeboden. Zéér tevreden , doe zo verder !

Antwoord van www.hoesjesweb.nl

Beste Klant,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u en andere klanten nog veel vaker naar tevredenheid te kunnen helpen!

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit wordt zeer gewaardeerd zo kunnen ook andere klanten lezen dat wij er als webshop alles aan doen om de webshop aankoopervaring persoonlijk in te steken.

Met vriendelijke groeten,

Hoesjesweb

• Maarten Schmidt
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Wat een fantastische service en goede producten, super! Na een vraag via e-mail kreeg ik dezelfde middag nog een afdoende antwoord, keurig. Geen gezeur waarom ik niet tevreden was, het werd gewoon geaccepteerd. Aanrader!!

Antwoord van www.hoesjesweb.nl

Beste Maarten,

Wat ontzettend wordt het gewaardeerd dat je de moeite hebt genomen om andere klanten te vertellen over onze klantenservice. Wij doen onze uiterste best, en hoe fijn is het dan om te horen dat het ook zo bij de klanten overkomt!

Bedankt en een hele fijne zonnige dag toegewenst!

• Pier Rienstra

Goed en leuk verpakt

• Ellen Bergsma
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Geweldige service, product kapot binnen gekregen maar via mail contact binnen een paar dagen een nieuwe opgestuurd gekregen super!!!

• Miranda
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Eerst een foutieve product gekregen, iets wat ik dus niet besteld had.
    Ik hield er al rekening mee dat post NL niet zo snel is dit jaar.
    Dus ik baalde behoorlijk.
    Meteen contact met de klantenservice opgenomen.
    Sandra heeft mij meteen een berichtje terug gestuurd dat het opgelost zou worden.
    Ik heb gisteren de foutieve terug gestuurd & Sandra deed het goede hoesje op de bus.
    😊😊😊😊😊😊
    Ik ben heel erg blij met mijn hoesje.
    Ruimte genoeg voor alle pasjes die ik heb.
    Ondanks dat er even een kleine kink in de kabel zat is het toch allemaal goed gekomen

• Ann
    Review voor www.hoesjesweb.nl

Gorilla glas voor Samsung s10e paste niet goed. Ik kreeg gewoon een nieuw glaasje toegestuurd. Super service ! Snel en vriendelijk !