www.kantenklaarmaaltijden.nl

www.kantenklaarmaaltijden.nl

webwinkel maaltijden

• Mic(el
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Agrijselijke manier van afleveren in zo een rot doos. Met troep

• Auke
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Wat ik erop tegen heb is dat de levering in deze verschrikkelijke box een ramp is(wat een troep is dit zeg). Verder waren de Hollandse maaltijden wel redelijk van smaak maar de nasi met kipsaté die was erg slecht, ik had net zo goed een blik nasi open kunnen maken want dit smaak bijna hetzelfde en staat net als deze nasi vol van kant en klare kruidenmixen en dan met alle smaakverbeteraars erop en erin en zodoende noem ik dit geen maaltijd maar een hartig hapje

• Hoe beoordeel je www.kantenklaarmaaltijden.nl?

• J.Bremmer
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Geen milieuvriendelijke levering, waarom niet leveren met behulp van gekoelde laadruimte met electrisch transport?

• Ed Hulstein
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Ik heb over de maaltijden absoluut geen op of aanmerkingen want die zijn prima. De eerste paar keren dat ik bestelde kreeg ik het in een normaal doosje uit een diepvriesautootje ? Geleverd. De laatste twee keer komt het in een ecocoolbox en dat is een verschrikking. Ben een half uur bezig met uit elkaar halen en versnijden voor in de papierbak die in één keer bijna vol is. Ik ben ook voornemens dat als dit nu de normale manier van leveren wordt dit mijn laatste bestelling was.

• Henny

(h)eerlijke maaltijden

• Mina van der Werf
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Ik vind het belangrijk dat mijn moeder (72 jaar) lekkere en gezonde maaltijden eet elke dag. Daarom ben ik zo blij met jullie service, er is zo veel keus en het is snel bereid! Wij bestellen zelf ook af een toe een maaltijd en het is tot nu toe nooit tegen gevallen. Ga zo door!

• Zita van der Heyden
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Ik had het proefpakket koolhydraatarm besteld, dat was alles behalve koolhydraatarm, bevatte veel onnodige toevoegingen (behalve aardappelen in alle maaltijden: zetmeel, paneermeel, tarwebloem, gemodificeerd aardappelzetmeel, dextrose, SUIKER, gebrande suiker, bietsuiker, suikerstroop. maltodextrine, glucosestroop, gemodificeerd maiszetmeel als onnodige toevoeging, daarnaast nog voedingszuur, kleurstof, emulgatoren, antioxidant en diverse stabilatoren - dat past toch niet in een natuurlijke manier van koken?
    Daarnaast had het proefpakket bij drie van de vier maaltijden puree - wat sowieso niet past bij koolhydraatarm, maar als je het weglaat is de maaltijd te klein - en twee van de vier maaltijden hadden worteltjes met erwtjes als groente. Weinig gevarieerd dus. Bovendien heb ik op uw site gezocht naar meer ‘koolhydraatarme’ mogelijkheden, maar behalve iets met asperges heb ik inderdaad niets kunnen vinden.
    Ik ben ontevreden, het was beslist geen goede ervaring en zal niet meer bestellen.

• Jaap van der Veen
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Goede maaltijden uit een grote keuze, en voor mij al jarenlang een groot genoegen. En ... die 9,3, dik verdiend hoor.

• Hans
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Heerlijke maaltijden en snelle levering!

• Gisela Klap
    Geverifieerde klant van www.kantenklaarmaaltijden.nl