www.kantenklaarmaaltijden.nl

www.kantenklaarmaaltijden.nl

webwinkel maaltijden

• Zita van der Heyden
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Ik had het proefpakket koolhydraatarm besteld, dat was alles behalve koolhydraatarm, bevatte veel onnodige toevoegingen (behalve aardappelen in alle maaltijden: zetmeel, paneermeel, tarwebloem, gemodificeerd aardappelzetmeel, dextrose, SUIKER, gebrande suiker, bietsuiker, suikerstroop. maltodextrine, glucosestroop, gemodificeerd maiszetmeel als onnodige toevoeging, daarnaast nog voedingszuur, kleurstof, emulgatoren, antioxidant en diverse stabilatoren - dat past toch niet in een natuurlijke manier van koken?
    Daarnaast had het proefpakket bij drie van de vier maaltijden puree - wat sowieso niet past bij koolhydraatarm, maar als je het weglaat is de maaltijd te klein - en twee van de vier maaltijden hadden worteltjes met erwtjes als groente. Weinig gevarieerd dus. Bovendien heb ik op uw site gezocht naar meer ‘koolhydraatarme’ mogelijkheden, maar behalve iets met asperges heb ik inderdaad niets kunnen vinden.
    Ik ben ontevreden, het was beslist geen goede ervaring en zal niet meer bestellen.

• Jaap van der Veen
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Goede maaltijden uit een grote keuze, en voor mij al jarenlang een groot genoegen. En ... die 9,3, dik verdiend hoor.

• Hoe beoordeel je www.kantenklaarmaaltijden.nl?

• Hans
    Review voor www.kantenklaarmaaltijden.nl

Heerlijke maaltijden en snelle levering!

• Gisela Klap

• G. van Gijsel

maaltijden zijn goed verzorgt

• Dominique Veerkamp
    Geverifieerde klant van www.kantenklaarmaaltijden.nl

Snelle en keurige levering. Gerechten zijn voldoende en smaken heerlijk.

• Marco Tenge
    Geverifieerde klant van www.kantenklaarmaaltijden.nl

Prima smaak, afwisselend aanbod, soep is te weinig en te duur.

• Herman van den Berg

Uitstekende service. Groeten aan Hetty.Prima gedaan

• Truitje Zonneveld

Goede en vriendelijke service

• RB Zuurendonk
    Geverifieerde klant van www.kantenklaarmaaltijden.nl

Ik heb nog weinig ervaring met deze partij maar mijn eerste ervaring is zeer positief