www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

De meest exclusieve wijnhandel van het internet. Kelderwijnen.
Filter 419 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 332 met beschrijving

Taal

• Irene Sluis
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Groot assortiment aan oude wijnen en hele snelle levering! Wel jammer dat de fles niet een beetje afgestoft was (al vindt iemand anders dat misschien wel de charme). Ook miste ik wat informatie over de manier waarop deze wijn het beste gedronken zou kunnen worden (mits iemand het wil proberen).

• Henk Janssen
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Ze hebben precies gedaan wat ik vroeg en op tijd geleverd, zoals beloofd.

• Hoe beoordeel je www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar?

• Tom Divis

Goede en snelle service!

• Birthe van Rossum
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Na een door mij gemaakte fout heeft Nancy het top opgelost!!! Echt super service!!

• Lionel
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Snelle en zorgvuldige verzending, hartelijk dank!

• Colin Fitz-Jim
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Snelle levering binnen 1 dag en het kwam ook nog op een zaterdag, fles zag er precies uit als op de foto👍

• John Baauw
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Snelle en flexibele service, mooi product!

• Lino Baumgärtner
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Die verpackung war sehr schlecht. Dadurch wurde die Flasche (das Siegel und der Verschluss) beim Transport beschädigt. Für so seltene flaschen auf jeden fall mangelhaft. Positiv der versand ging wirklich sehr schnell. // De verpakking was erg slecht. Hierdoor raakte de fles (de verzegeling en dop) beschadigd tijdens het transport. Absoluut onvoldoende voor zulke zeldzame flessen. Positief was dat de verzending erg snel was.

Goedemiddag Lino,

Spijt mij dat u ervaart dat de wijn slecht bij u in Duitsland is aangekomen. Wij gebruiken verpakkingen wat juist bestemd is om wijnen te versturen. De fles uit 1964 die u besteld heeft, 60 jaar oud verkeerd niet in nieuwstaat. De beschadiging van het speciale gedeelte wat u beschrijft was al kapot. Maar de fles is 60 jaar oud en de zegel staat nog mooi op de fles.. Dit is niet gebeurd tijdens het transport.

• Hein Abeln
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Heldere site, mooie wijnkeus en snelle service

• Jolanda Zweep
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Snelle levering volgens afspraak. Goed verpakt.

• Charlotte Delaere
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Vlot geleverd, vriendelijk op vragen via mail, product is net zoals op de website!

• Tirsa van Zanten

Top, mooie service!

• Filip Smet
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Snelle levering, goed contact en vlotte afhandeling.

• Michele Bartier
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Vlotte en makkelijke website. Vlugge levering .

• Mateo van GInkel
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Voor 16:00 besteld maar niet de volgende dag geleverd zoals staat vermeld op de website.
    De fles bleek licht te lekken.

• Arie Hoogeveen
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Leuke producten, nette prijzen en goed verpakt!

• simone veen
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Snelle Service, mooie “kist”, wijn moeten wij afwachten hoe die smaakt. Levering was ik niet tevreden over; doos gescheurd en de fles had ruimte om te bewegen. In de kist een stukje Karton en mini stukje bubbel plastic. Ik vond dat het voor zo’n oude fles niet goed genoeg verpakt was.

Goedemiddag Simone,

Hartelijk dank voor uw review. Zou uiteraard niet mogen dat de doos gescheurd is. De dozen zijn speciaal voor vervoer van flessen en moeten aan de juiste eisen voldoen. De ruimte in de wijnkist is beperkt, Er ligt houtwol in (beschermt al tegen stoten en vervoer, en tevens decoratie) Het stukje bubbel plastic is puur als bescherming voor de capsule. Dat hoeft niet groot te zijn. Het stukje karton tussen de bovenkant van de wijnkist en de capsule is voor het "vastzetten" van de oude fles. Dus dat deze niet elke keer beukt tegen de bovenkant van de wijnkist. Misschien is het verschoven allemaal, dat zou ook kunnen natuurlijk. (tijdens transport)

• Asley Reuters
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Mijn schoonvader wordt dit jaar 65 en wat is er nou leuker dan een wijn uit zijn geboorte jaar te geven. Een heel origineel cadeau! Dank aan kelderwijnen voor het verkopen van deze wijn en de super snelle verzending!

• W Van Tilburg
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl / Sublime Wine Cellar

Nadat ik een fles had besteld, bleek de winkel een week dicht, waardoor ik mijn bestelling een week later bezorgd kreeg. Er was verder ook geen communicatie mogelijk om de bestelling te annuleren.

Goedemiddag,

Wat spijtig om te lezen dat u niet op de hoogte was. Wellicht overheen gelezen, aangezien op heel de website stond dat wij een week gesloten zijn en de bestellingen donderdag 3 nov verstuurt worden. Dit stond op elke pagine onderaan altijd in beeld en in een heel paars blok. Dat er geen mogelijkheid was om contact te leggen: Ik ben ondanks de vakantie altijd bereikbaar geweest via telefoon, via chat en via email. Heb nog even terug gekeken in de mail of ik misschien een mail van u gemist heb. Helaas heb ik geen email van u gehad. Spijt mij oprecht voor dit misverstand.

• Andreas Krause

Preisleistung Verhältnis und schneller Service gut