www.oleja.nl

www.oleja.nl

Oléja is ontstaan uit een voorliefde voor kwaliteit en authenticiteit. Vanuit het gezellige winkeltje in Bergen op Zoom is Oléja uitgegroeid van retailer naar groothandel en heeft nu ook haar eigen productlijn. Oléja is altijd op zoek naar stijlvolle producten die warmte en gezelligheid aan het interieur en aan tafel geven. Mooie houten plateaus, sfeervol glaswerk, kleurrijk keramiek en bijzondere verlichting zorgen voor een smaakvolle beleving in uw interieur.

• Petra
    Geverifieerde klant van www.oleja.nl

Mijn bestelling voldeed niet aan de verwachting. Er was een flink kleurverschil. Bij ontvangst meteen een mail verstuurd met de vraag hoe we dit kunnen oplossen. Maar nog geen antwoord gehad. Dus ik hoop op een snelle reactie om drie gelijke kaarshouders te krijgen.

• Margriet Nieuwesteeg-Korbee

Geweldige service

• Hoe beoordeel je www.oleja.nl?

• Trudy Daane
    Geverifieerde klant van www.oleja.nl

Ik had niet gedacht dat ik mijn bestelling in deze drukke periode zo snel zou ontvangen! De verpakking was wel erg groot…

• Bep Ros

Snelle levering. Leuke artikelen

• N v.d.Veen
    Geverifieerde klant van www.oleja.nl

Snelle en correcte levering,was zeer goed verpakt.

• Bep Ros

• Bianca De Vries
    Geverifieerde klant van www.oleja.nl

Goeie prijs kwaliteitverhouding, snel geleverd

• richard van Dijk
    Geverifieerde klant van www.oleja.nl

Heel goede service. Bij mijn zending zat een gebroken waxine glaasje. Dit gemeld in een e-mail aan het bedrijf, ik kreeg toen zonder problemen/kosten een nieuwe toegestuurd. Dat noem ik nou service

• Monique van Haastert

Leuke print en uitstraling