www.raamfoliewebshop.nl

www.raamfoliewebshop.nl

Hier moet u zijn voor de beste professionele folies. De online shop voor glasfolie voor uw ramen! Of het nou voor zonwerende folie gaat of voor decoratiefolie. Voor alles is een oplossing.
8,3

• Menno
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

Makkelijk bestellen en binnen enkele dagen thuisbezorgd. Netjes in grote koker verpakt.

• Lisa Masbaitubun
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

De maten van de ramen doorgegeven en ik ontvang ze iets groter zodat als je te klein hebt gemeten je toch voldoende hebt. Dat noem ik nou service. Top!

• Hoe beoordeel je www.raamfoliewebshop.nl?

• B Kwint
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

Goede prijzen en snelle service

Antwoord van www.raamfoliewebshop.nl

Bedankt voor uw reactie. EN veel plezier ermaa

• Danny
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

Geleverd conform afspraak, snelle reacties op vragen. Het folie zelf is goed te verwerken met de meegeleverde aanbrengset. Helaas heeft het verzendbedrijf het laten afweten waardoor onduidelijk waar de folie was gebleven. Niet te wijten aan raamfoliewebsop, maar wel onderdeel van de beleving.

Antwoord van www.raamfoliewebshop.nl

Bedankt voor uw feedback. We zijn bezig om de communicatie met onze transporteur helder te krijgen. Veel plezier van uw folie

• Peter Gramsch
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

Betrouwbaar, perfecte service, uitstekend product, heldere communicatie

Bedankt voor uw feedback

• Lee Dado
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

goede bescherming van het product bij verzending

• Maarten Dierckx

Communicatie

Antwoord van www.raamfoliewebshop.nl

Vervelend dat u niet tevreden bent. Kan u ons vertellen wat er mis is gegaan

• Wouter Vd Adel
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

Binnen 2 dagen in huis. En na telefonisch contact ook nog nabestelling ter plekke af kunnen halen. Klaar terwijl ik wachte. Heel vriendelijk ontvangen. Echt helemaal top

Antwoord van www.raamfoliewebshop.nl

fijn dat u het zo heeft ervaren. En bedankt voor uw feedback

• Robert Lambrecht
    Review voor www.raamfoliewebshop.nl

Super goede service en zeer snelle levering in België
    Top kwaliteit producten. Ben zeer tevreden. Bij een tweede bestelling was de levering nog sneller. Super goed verpakt in een kartonnen koker. Spijtig dat er geen handleiding werd bijgevoegd, dit zou voor vele personen wel handig kunnen zijn. Voor mij was dit namelijk geen probleem.

Antwoord van www.raamfoliewebshop.nl

Handleiding zit bij ons altijd achter de pakbon beschreven. Maar super dat het evengoed gelukt is.

• Ryan Elmero
    Geverifieerde klant van www.raamfoliewebshop.nl

Neem de telefoon niet op bestelling geplaatst en nooit wat ontvangen…

Antwoord van www.raamfoliewebshop.nl

Dat is vervelend. Het kan zijn dat het tijdens de drukte u misschien langer moest wachten dan u gewend bent. Onze excuses. Ik zag dat het inmiddels is verholpen en mijn collega contact heeft gehad. En dat u uw spullen heeft ontvangen.