www.simiediscount.com

www.simiediscount.com

Onze webwinkel verkoopt originele parfums, cosmetica producten, haar producten, sport artikelen, gadgets en zullen steeds verder uitbreiden met andere producten.
Wij richten ons graag op onze klanten en de behoeften van onze klanten en garanderen onze klanten van hun aankoop.
Betrouwbaarheid, Klantvriendelijkheid en Eerlijkheid zijn enkele van onze kenmerken.
Wij zijn zeer ambitieus en willen groeien tot een groot begrip in Nederland en op het web wereldwijd.
8,7
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• Veerle
    Geverifieerde klant van www.simiediscount.com

Op dinsdagochtend besteld en het pakketje pas zaterdag in huis, terwijl er 48 uur - 3 werkdagen wordt beloofd. Moest zelf nagaan waar het pakketje bleef en wat de status was. Ook werd het pakketje met DHL verzonden terwijl ik extra had betaald voor PostNL. Deze extra kosten heb ik wel teruggekregen, maar de uitleg waarom het toch met DHL was verzonden sloeg nergens op: “Het totaal bedrag dat je hebt betaald voor je bestelling bij Simiediscount.com is toch nog lager dan alle andere online winkels waar je zogenaamd geen verzendkosten voor betaald maar die zijn in de prijs berekent en worden dus wel betaald.” - Ik heb niks te maken met andere webwinkels, ik heb bij jullie besteld. Zaterdag dan uiteindelijk toch het pakketje ontvangen en dat zag er prima uit.

• Rein Van Houten

Vlot geleverd

• Hoe beoordeel je www.simiediscount.com?

• John Stuifzand
    Geverifieerde klant van www.simiediscount.com

Snelle levering, goede service.

• Sylvia Koelman

Goede communicatie

• Frans Gulickx

Leuke prijzen lekker goedkoop

• Cher Simson
    Geverifieerde klant van www.simiediscount.com

Goedkoop en snelle levering.

• Jacintha Van Diepen
    Geverifieerde klant van www.simiediscount.com

Betrouwbaarheid, accuraat en snelle service.

• Leonel Marta

Gewoon goed

• Bappie Wolters
    Geverifieerde klant van www.simiediscount.com

Kwaliteit en betrouwbaarheid maakt het verschil daarom bestel ik bij semidiscount 😇💯

Antwoord van www.simiediscount.com

Beste Bappie Wolters,

Hartelijk dank voor jou review, wie zijn zeer blij met jou als betrouwbare en vaste klant.
    Wij houden dat graag zo.

• Carmen Cotofana

Goede ervaring

Antwoord van www.simiediscount.com

Beste Carmen Cotofana,
    Hartelijk dank voor je positieve beoordeling, wij stellen het zeer op prijs.