www.solarfy.nl

www.solarfy.nl

Professioneel schoonmaken en reinigen van zonnepanelen en zonneparken met geavanceerde reinigingsrobots. Tevens zijn wij specialist in het professioneel reinigen van bedrijfspanden, gevels ,boeiborden, dakgoten, dakkapellen, damwanden, glasbewassing, vloeren en straatwerk. Spinnenreiniging behoort bij ons ook tot de mogelijkheden.
  • Chris
    Review voor www.solarfy.nl

Geen spin meer te zien, daarna alles top schoongemaakt alle groene aanslag weg "ziet er weer uit als nieuw"! Meer dan tevreden!

• Kelly Bos
    Review voor www.solarfy.nl

Duidelijke uitleg, vriendelijke mannen die ook nog op tijd komen! Ontzettend blij met het resultaat. Bedankt

• Hoe beoordeel je www.solarfy.nl?

• Marion
    Review voor www.solarfy.nl

Prima schoonmaakwerk van de Keralit gevels, dakkapel en zonnepanelen. Tevens zijn de ramen mooi schoon achter gelaten!

• Puck huitsing
    Review voor www.solarfy.nl

Uitstekend advies, goede uitleg en demonstratie, zowel tegels bestrating als muren woonhuis gedaan, totaalpakket. Correcte uitvoering, attent in nakomen afspraken. Resultaat is verbluffend!

• Marjan
    Review voor www.solarfy.nl

Omdat ze het werk goed hebben uitgevoerd, volgens afspraak.

• Nico Appel
    Review voor www.solarfy.nl

uitstekende service en mannen die van van aanpakken weten

• Ivo Retèl
    Review voor www.solarfy.nl

Goede kwaliteit, vriendelijk. De stenen gevels van ons huis zien er weer knap uit en door het impregneren blijft dat nog lange tijd zo.

• Sophia
    Review voor www.solarfy.nl

This company is great! For our company, more than 10,000 solar panels have been cleaned with robots. The efficiency shot up into the air by 22%. There was no water supply at the park. The combination of cleaning robots and water recevoirs have ensured this wonderful result!

• Theo Dekker
    Review voor www.solarfy.nl

Had last van witte uitslag op buitengevel. Na het stellen van de juiste diagnose hebben de heren van Solarfy gezorgd dat mijm gevel weer als nieuw ziet.

• Evelien
    Review voor www.solarfy.nl

Top bedrijf solarfy! De mannen van Solarfy hebben bij ons vrijstaande woning in hoorn gevelreiniging gedaan en geïmpregneerd. Ze weten waar ze het over hebben. Een professioneel bedrijf. We hebben ze voor april 2021 alvast weer vast gelegd voor spinnen bestrijding.