www.solarfy.nl

www.solarfy.nl

Professioneel schoonmaken en renoveren van gevels. Tevens zijn wij specialist in het professioneel reinigen van bedrijfspanden, gevels ,boeiborden, dakgoten, dakkapellen, damwanden, glasbewassing, vloeren en straatwerk. Spinnenreiniging en vogelwering rondom zonnepanelen plaatsen wij ook.

• Elisabeth
    Review voor www.solarfy.nl

Goed bereikbaar en professionele aanpak. De gevels zijn vakkundig weggehakt, schoongemaakt en weer gevoegd. We zijn zeer tevreden over de communicatie en afhandeling van de opdracht.

• Martin
    Review voor www.solarfy.nl

Zeer goede service, duidelijk in de beschrijving van de dienstverlening. Afapraken worden stipt en vlot nagekomen.
    Over de kwaliteit van het werk zijn we meer dan tevreden.

• Hoe beoordeel je www.solarfy.nl?

• Marco
    Review voor www.solarfy.nl

Goed contact en de mannen hebben een top job neergezet!
    Dakkapellen voor en achter en de rabbatdelen aan de voorkant van het huis weer schitterend schoon

• Bo
    Review voor www.solarfy.nl

Snel contact, snel offerte, ingepland en uitgevoerd door prima mensen. Vriendelijk, kalm, realisstisch.

• Normaal
    Review voor www.solarfy.nl

Voor het reinigen van damwandplaten van een loods contact gezocht met een aantal bedrijven.
    Solarfy reageerde snel, duidelijk en had snel een scherpe offerte klaar.
    Alle afspraken zijn netjes nagekomen en ik weet waar ik de volgende keer moet wezen als ik weer een reinigingsklus heb aan een pand.

• Ed
    Review voor www.solarfy.nl

Zeer tevreden, keurig op tijd vlot en netjes gewerkt, en keurige vlotte werklui, top!!

• Sijbekarspel
    Review voor www.solarfy.nl

De zonnepanelen zijn gister gereinigd door Solarfy met een prachtig resultaat, ze zijn weer als nieuw !
    Duidelijke communicatie vooraf en professionele prettige aanpakkers die de werkzaamheden hebben uitgevoerd
    Zeker voor herhaling vatbaar !

• Yvonne
    Review voor www.solarfy.nl

Mannen bedankt, mijn tegels in de tuin zijn weer als nieuw. Toppie 👍👍👍

Antwoord van www.solarfy.nl

Bedankt voor de mooie recensie Yvonne! En natuurlijk weer voor de opdracht. Groeten Jaap en Dirk

• Johan
    Review voor www.solarfy.nl

Wij hebben de service en het contact met Dirk als zeer prettig ervaren ,afspraak is afspraak , en het resultaat van het geleverde werk was meer dan verwacht, op de vraag of een muurtje van de schuur ook gelijk gedaan kon worden was dit geen probleem en heeft Dirk dit zonder meerkosten gedaan. kortom goede service en een prachtig resultaat .

• Martin
    Review voor www.solarfy.nl

Wat een SUPER bedrijf, al onze Zonnepanelen weer brand schoon. Vriendelijk, een AANRADER.
    Werken netjes en denken mee, niets is te veel
    Volgend jaar maar weer, zo blijft de opbrengst van de panelen goed en wrg met de vogelpoep

• Hans
    Review voor www.solarfy.nl

Goede service, snel beschikbaar, geen nonsens, scherp geprijsd. Kortom prima bedrijf om zaken mee te doen.

• Maaike
    Review voor www.solarfy.nl

Heel blij met Dirk en Jaap. Goed contact en prachtig eind resultaat!

• Enith Heisen

Perfecte service, betrouwbaar en zeer vakkundig!! Een dikke 10!! En

• wenaz
    Review voor www.solarfy.nl

Mannen bedankt voor jullie eerlijkheid!
    Kwamen om dakgootinspectie en borstelrand aan te brengen opdracht is zeer netjes uitgevoerd kan niet anders zeggen.
    Dank jullie wel en zal jullie zeker aanraden om bij solarfy een inspectie te laten uitvoeren.

• Anne
    Review voor www.solarfy.nl

Goede service! Prima werk geleverd!

• P.Ursem
    Review voor www.solarfy.nl

Leuk contact, serieuze vakmannen die uitstekend werk hebben geleverd. Kwamen hun afspraken na. Overlegden hoe en wat en lieten alles netjes achter. Ik ben diktevreden en kan ze echt aanraden !

• Mikkie vd Eynde
    Review voor www.solarfy.nl

Top service door 2 fijne mannen die zich vandaag letterlijk in het zweet moesten werken.

• Menno

Echt vakmanschap! Fantastisch!
    Vrijstaand huis gekocht in de oostertocht te Heerhugowaard. Professioneel gereinigd en geïmpregneerd. Het huis is weer als nieuw!
    Bedankt voor de goede service SOLARFY!

• Jim & Ryanne
    Review voor www.solarfy.nl

Heel vriendelijk en betrouwbaar. De dakgoten en rolluiken waren blinkend schoon. Wat een fijn bedrijf, zeer tevreden en zeker aan te raden!

• Coby Odijk
    Review voor www.solarfy.nl

Professioneel. Goede uitleg. Alles lekker weer schoon (achtergevel woning met veel kunststof). Snel klaar en ondertussen leuke gesprekken met Jaap en Dirk. Héél tevreden!