www.sterkstore.nl

www.sterkstore.nl

SterkStore staat voor kracht, dynamiek en lef. Eigenschappen die passen bij de uitstraling van de winkel. Eigenschappen die tevens passen bij onze klanten: de zelfverzekerde vrouw met gevoel voor eigenwaarde en stijl. Kortom de vrouw van nu!
De ruim 600 m2 winkelvloer is onderverdeeld in een groot assortiment baby,- kinder,- damesmode en een ruime keuze accessoires. Zo is er voor elk wat wils.
Onze mode is toonaangevend. Persoonlijk advies, service en een prettige sfeer staat bij SterkStore centraal.
De zekerheden van https://www.sterkstore.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017