www.theoldshed.nl

www.theoldshed.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van www.theoldshed.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• De vries

Geweldig service

• Eric Zwanenburg
    Review voor www.theoldshed.nl

Twee hele leuke en vriendelijke eigenaren.Communicatie was duidelijk en snel. Prima service en ze denken met je mee. Zeker even langs gaan!

• Hoe beoordeel je www.theoldshed.nl?

• Annemarie van Sloten
    Review voor www.theoldshed.nl

Goeie communicatie. Vriendelijke eigenaren.

• Mathilda
    Review voor www.theoldshed.nl

Een gezellige winkel waar je blij van wordt. Zeer vriendelijke eigenaren. En de service is prima. Zijn erg tevreden met onze aankoop. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.

• Greta Meijer
    Review voor www.theoldshed.nl

Een mooie,sfeervolle winkel met unieke items.
    Twee enthousiaste eigenaren die goed met je meedenken.
    Goede service.

• Aagtje
    Review voor www.theoldshed.nl

Snelle en goede service. We werden vriendelijk en vakkundig te woord gestaan en hebben nu een mooie fauteuil in huis. Bedankt!

• Maria
    Review voor www.theoldshed.nl

Prachtige stoelen en hele vriendelijke mensen, die je goed helpen, en fantastische servers geven.

• Cor Broekman
    Geverifieerde klant van www.theoldshed.nl

Snelle levering,top bedrijf

• Debby
    Review voor www.theoldshed.nl

Geweldige service, prachtige kast gekocht, heel blij mee

• S.de Munnik
    Review voor www.theoldshed.nl

Goede service, altijd gezellig bij Joop en Jerica , lekkere koffie, mooie woonwinkel

• Greetje
    Review voor www.theoldshed.nl

Joop en Jerica hebben een sfeervolle winkel met mooie, exclusieve en landelijke items. Ze zijn heel vriendelijk, denken graag met je mee en bieden een uitstekende service. Een aanrader!

• Elske Klooster
    Review voor www.theoldshed.nl

Een hele leuke winkel; een aanwinst voor het Noorden en zéker voor Drachten. Leuke eigenaren die goede service leveren!

• Jeroen
    Review voor www.theoldshed.nl

Ik ken Joop en Jerica als 2 hartelijke, hardwerkende mensen die liefde voor hun zaak hebben. Ze zijn erg betrokken bij de klant en geven graag advies. De artikelen die ze verkopen hebben ze met zorg uitgezocht en zijn van goede kwaliteit. Ik kan je The Old Shed van harte aanbevelen!

Antwoord van www.theoldshed.nl

Bedankt voor je positieve beoordeling

• Angela
    Review voor www.theoldshed.nl

Heb een aziatische waterbuffel schedel gekocht en een windlicht en ik ben zeer vriendelijk geholpen door de eigenaren. Ook na een bestelling online van wederom een windlicht kreeg ik de bestelling snel binnen en keurig verpakt. Echt een aanrader om hier een aankoop te doen fysiek of online. Succes met jullie leuke winkel

• Barbara H.
    Review voor www.theoldshed.nl

Hele gave lamp gekocht bij the Old Shed. Fijn geholpen ook door de verkopers. Hartstikke leuke en gezellige winkel!