www.tikkeltje.nl

www.tikkeltje.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van www.tikkeltje.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,7

• Silvia
    Review voor www.tikkeltje.nl

Er wordt gewoon niet gereageerd op je mail en telefoontjes
    Mijn pakket is al enige tijd geleden besteld en niet aangekomen.
    Er komt geen enkele reactie

• Paul
    Geverifieerde klant van www.tikkeltje.nl

Donderdag iets besteld, maar behalve een bestelbevestiging niets meer gehoord.
    5 dagen na de bestelling een mail met een verzendingsupdate ontvangen, maar 2 dagen later is de track en trace nog steeds niet actief.
    Op mail wordt niet gereageerd.
    Inmiddels na ruim een week de bestelling toch ontvangen, maar niet het product wat ik heb besteld.
    Na daarover gemaild te hebben heb ik het betaalde bedrag terug ontvangen.

• Hoe beoordeel je www.tikkeltje.nl?

• Floortje
    Geverifieerde klant van www.tikkeltje.nl

Super blij met de massagekaarsen, netjes discreet en goed verpakt, snelle levering en wat een genot. Floortje

• Freddy
    Geverifieerde klant van www.tikkeltje.nl

Eindelijk een smaakvolle winkel. Prima product. Alles volgens verwachting.

• Monica van Gameren

Fijne winkel. Goede service. Snelle discrete verzending

• Talita
    Review voor www.tikkeltje.nl

Fijne website en klantenservice! Mijn bestelling zou pas eind Augustus binnen komen en dan verzonden kunnen worden. Bestelling was veel eerder binnen. Helaas het verkeerde artikel geleverd. Contact opgenomen en zonder moeite is het juiste verzonden. Fijn contact via de mail, snelle reactie en super service! Eigenaresse (?) heeft er persoonlijk voor gezorgd dat het juiste artikel aan komt en een track en trace gestuurd. Super tevreden!

• Suzanne
    Review voor www.tikkeltje.nl

Hier ga ik vaker bestellen! Wat een superleuke website met veel divers aanbod.
    Voor een leuke prijs,en een snelle en discrete verzending.

• Erik
    Review voor www.tikkeltje.nl

Veel keus, snelle verzending, leuke site👍🏼

• Lotte
    Review voor www.tikkeltje.nl

Snelle levering. Discreet verpakt.