Fitislaan 38
KvK 75203456

K Van der Veen beoordeelde op 2019-08-19

Heb hem 1x gebruikt, maar nog niet goed getest. Maar het voelt goed aan

Petra beoordeelde op 2019-08-19

Perfect geregeld. Gelijk nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd ik gebeld met de mededeling dat de telescoopsteel niet op voorraad was en werd mij voor dezelfde prijs een langere telescoopsteel aangeboden. Deze werd de volgende dag geleverd. Wij zijn dus zeer tevreden met de service.

A. Brand beoordeelde op 2019-08-19

Direct na het bestellen bleek het product niet op voorraad. Daarover werd meteen contact opgenomen en een oplossing geboden. Prettig, adequaat en snel. Erg tevreden met mijn aankoop bovendien.

Robert beoordeelde op 2019-08-17

Snelle Reactie op vraag via de mail. Supersnelle verzending.

Verleye Jean beoordeelde op 2019-08-17

goed product , doch kozen in mijn plaats om een telescoopborstel te leveren van 10.8m iplv de gevraagde 9m tegen de prijs van deze van 9m.
Is OK doch is iets zwaarder.

Van der jagt beoordeelde op 2019-08-17

Snelle en goeie service

Jos beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering. U meter die wij besteld hadden bleek langere levertijd te hebben. Voor hetzelfde geld een 9 meter opgestuurd.

gerard jansen beoordeelde op 2019-08-17

alles voldoet naar verwachting .

M.Doddema beoordeelde op 2019-08-17

Draad voor bevestiging borstel kun je niet goed vast zetten. Als je druk uitoefent, dan gaat deze los.

Bij lange lengtes moeilijk om nog goed druk uit te oefenen.

Reactie van www.high-clean.com:
Geachte heer Doddema,

Neemt u even contact op met onze klantenservice,dit moet niet mogen. We gaan dit dan spoedig oplossen voor u! U hoeft in principe geen kracht te zetten,als u schuin staat drukt de steel voldoende op de borstel. Heen en weer gaan is dan meer dan voldoende.

J. Linkerhof beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering en alles in orde

Beppie beoordeelde op 2019-08-17

Goed en snel geleverd

Henk Balk beoordeelde op 2019-08-17

Heel goede service, en snelle levering.

Henk Huisma beoordeelde op 2019-08-17

Ik heb hem nu 1x gebruikt en vind het echt een uitkomst geen ladder meer gebruiken
gemakkelijk te gebruiken
Ik heb gelijk wat over lengte genomen nu is hij steviger je betaald wat meer maar je houd er veel plezier aan over.

Ditk beoordeelde op 2019-08-17

Ptima

L beoordeelde op 2019-08-17

Zeer tevreden. Product was niet voorradig en werd op hun initiatief vervangen door een betere. Geen meerkosten

Marcel beoordeelde op 2019-08-17

Alles compleet en netjes afgeleverd, voorzien van een overzichtelijke handleiding. Degelijk materiaal goed afgewerkt, zeer tevreden. Eerste gebruik heeft ook al plaatsgevonden en resultaat en ook gebruikersgemak is gewoon goed.

Jan Borgers beoordeelde op 2019-08-17

Ontving een highcleaner waarvan de steel tijdens het vervoer licht was beschadigd. Na foto's te hebben opgestuurd van de beschadigde verpakking en het licht beschadigde steel werd mij onmiddellijk aangeboden het retour te zenden, waarna ik een nieuw product zou krijgen. Gezien de lichte beschadiging vond ik dat nu ook weer niet nodig. Hierop werd mij een extra accessoire voor de highcleaner beloofd en gelijk toegezonden, Een keurige oplossing.

Thijs van laer beoordeelde op 2019-08-17

Het is een handig apparaat, licht met te werken , geschikt voor rolluiken overkapping zonnepanelen

Ron beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden snelle service besteld en de andere dag in huis.

Yolande beoordeelde op 2019-08-17

Zeer tevreden, product snel en netjes geleverd
Voldoet absoluut aan de verwachtingen, maakt goed schoon en als je de slag ( of handigheid) eenmaal te pakken hebt is hoog schoonmaken bijna kinderspel