www.mooileer.nl

www.mooileer.nl

In onze Sendra webshop, van High Tension Leatherwear staan kwaliteit, vakkennis en service voorop. Wij verkopen al ruim 30 jaar Sendra laarzen en riemen en accessoires. Zoals siersporen, laarzenpunten, en laarzenknechten en buckles.

Het plezier van kwaliteit.
High Tension Leatherwear heeft een ruim assortiment aan Sendra riemen. Net als de laarzen van Sendra, zijn ook de riemen handgemaakt. Met een Sendra riem heeft u een uniek stukje vakmanschap in handen.

Je kan op ons rekenen.
Heb je vragen over Sendra laarzen of riemen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij hebben genoeg ervaring en delen onze kennis graag met jou.
De zekerheden van https://www.mooileer.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018