xlparts
Bekijk alle reviews en keurmerken van xlparts en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
7,6

• Arend Lesage
    Geverifieerde klant van xlparts

Sterretje minder omdat bij best dure klok de batterijen ontbreken. Verder prima qua levering etc.

• Ali Koyuncu
    Geverifieerde klant van xlparts

Zeer goeie en snelle service.

• Hoe beoordeel je xlparts?

• Rene
    Geverifieerde klant van xlparts

Prima nette en snelle levering

• Bianca
    Review voor xlparts

Ik heb een camera besteld. Deze kwam redelijk snel binnen. Dat is dan nog een pluspunt. Toen kwam het installeren. De camera bleef hangen op "system is starting". Van alles gedaan om te achterhalen wat we hier aan konden doen. Van gebruiksaanwijzingen downloaden tot youtube filmpjes bekijken. Op het laatst gebeld met Bol.com waar wij het product hadden besteld. Die heeft onze vraag doorgestuurd naar Xlparts. Nou toen begon het. Wat een slechte mails en slechte service. Ik moest maar kijken op Youtube. Op mijn antwoord dat dat niet is wat mij nu helpt kreeg ik de opmerking. Filmpje op youtube kijken is geen moeite. Geen enkele poging om te helpen. Respectloos. Vandaag gebeld. Wordt er opgenomen door een mevrouw met Hallooo. Vervolgens kind op de achtergrond en weinig interesse. Weer verwijzen naar youtube. U wordt gebeld mevrouw. Ok wanneer? Ja uhhhh weet ik niet. Meneer op de achtergrond geeft aan uh morgen tussen 12 en 1 uur. Nou ik was er wel klaar mee. Vervolgens heeft Bol.com ook nog met dezelfde vrouw gebeld. Daar was het gesprek nog erger. Mevrouw was toen ook nog aan het eten tijdens het bellen. Respectloos bedrijf zonder ook maar enige service.