yokids
webshop
wij maken regenhoezen en kussens voor de Babboe big en Troy bakfiets
Alles van pvc en tafelzeil

• Jennayah Schreuder
    Review voor yokids

Super snelle service. Ik heb kussens en een zonneluifel besteld en het is echt heel mooi gemaakt en snel. Met een week in huis. De kindjes vinden het fantastisch om nu met de bakfiets weg te gaan.

• Mandy Hilkens
    Review voor yokids

Geweldige snelle reactie en service. De zonnehuif en bank-kussens vd troy zijn boven verwachting! Precieze pasvorm.

• Hoe beoordeel je yokids?

• Daria
    Review voor yokids

Geweldige service! Ik heb regenhoes besteld die bleek niet helemaal passed op mijn bakfiets, binnen enkele dagen nieuwe gekregen. Goede contact met verkoopster, regenhoes is van goede kwaliteiten, verzending mooi op tijd. Ik raad yokids aan!

• Marsha
    Review voor yokids

Duidelijke webwinkel. Mooi product. Super snel geleverd.

dank u wel !!
    Veel plezier met uw aankoop
    mvg
    Jolanda

• Jeffrey
    Review voor yokids

Zonneluifel voor de bakfiets besteld. Levertijd realistisch, kwaliteit goed, past perfect op mijn Troy bakfietd.

Antwoord van yokids

Graag gedaan en laat de zo maar schijnen! Veel plezier ermee en bedankt voor je beoordeling

• Erik
    Review voor yokids

Regenhoes op maat laten maken, door wat maten door te geven. Schitterende hoes geworden voor een mooie prijs, en goede service! Heel blij mee!

Antwoord van yokids

graag gedaan en veel plezier met de hoes !!

• Fouad
    Review voor yokids

Zeer goede hoes voor de bakfiets. Ideale communicatie en zeer vriendelijk. Aanrader

• Maria
    Review voor yokids

De goede service die ze geeft echt top heb een regenhoes besteld voor mijn troy bakfiets en die was super snel geleverd een poos later heb ik te trekker van de rits er af getrokken en met haar contact gehad kreeg ik netjes een rits trekker opgestuurd en als het mij niet lukten moest ik haar maar weer even contacten dan kon ze mij helpen echt super service top

Antwoord van yokids

dank je wel..!! Heel graag gedaan hoor...

• Sabrina Heim-Bühs
    Review voor yokids

Haben eine Regenhülle für unsere Troy Bakfiets bestellt und ich bin völlig begeistert. Tolle Verarbeitung! Vielen Dank

• Siska
    Review voor yokids

Een paar weken geleden heb ik de regenhoes besteld bij Jolanda. Er stond toen al op de site dat het 2 a 3 weken kon duren voordat de hoes klaar zal zijn en zij heeft inderdaad binnen deze tijd de hoes geleverd.
    Ik kreeg de rits niet dicht en ik durfde ook niet te hard te trekken. Daarbij was de hoes voor onze bakfiets net wat te groot (er stond een maat op de site, maar dat had ik niet gezien). Ik had Jolanda een mailtje gestuurd en al gauw schreef ze terug dat ik hem (gratis) mocht retourneren. Omdat ik de hoes wel ontzettend mooi gemaakt vond, vroeg ik haar of zij misschien een andere kon maken, maar dan iets kleiner aan de bovenkant. Dat was geen probleem.
    Het contact verliep fijn en ik vond de hoes zo mooi, dat ik haar gelijk vroeg om ook een kussenset te maken voor de bakfiets, zodat die misschien gelijk meegezonden kon worden met de nieuwe hoes. Ook dat was geen probleem.

Bij de eerste hoes zat al een kleinigheidje (een leuk etuitje). Die mocht ik houden. En bij de nieuwe verzending had zij ook nog, met hetzelfde zeil waar ik de kussentjes graag mee gemaakt wilde hebben, een zadelhoes gemaakt. Echt ontzettend knap werk! En..... De regenhoes past nu perfect!

Bedankt Jolanda, voor de mooie spullen :)

Bedankt voor uw beoordeling
    mvg