yokids
webshop
wij maken regenhoezen en kussens voor de Babboe big en Troy bakfiets
Alles van pvc en tafelzeil

• Fouad
    Review voor yokids

Zeer goede hoes voor de bakfiets. Ideale communicatie en zeer vriendelijk. Aanrader

• Maria
    Review voor yokids

De goede service die ze geeft echt top heb een regenhoes besteld voor mijn troy bakfiets en die was super snel geleverd een poos later heb ik te trekker van de rits er af getrokken en met haar contact gehad kreeg ik netjes een rits trekker opgestuurd en als het mij niet lukten moest ik haar maar weer even contacten dan kon ze mij helpen echt super service top

Antwoord van yokids

dank je wel..!! Heel graag gedaan hoor...

• Hoe beoordeel je yokids?

• Sabrina Heim-Bühs
    Review voor yokids

Haben eine Regenhülle für unsere Troy Bakfiets bestellt und ich bin völlig begeistert. Tolle Verarbeitung! Vielen Dank

• Siska
    Review voor yokids

Een paar weken geleden heb ik de regenhoes besteld bij Jolanda. Er stond toen al op de site dat het 2 a 3 weken kon duren voordat de hoes klaar zal zijn en zij heeft inderdaad binnen deze tijd de hoes geleverd.
    Ik kreeg de rits niet dicht en ik durfde ook niet te hard te trekken. Daarbij was de hoes voor onze bakfiets net wat te groot (er stond een maat op de site, maar dat had ik niet gezien). Ik had Jolanda een mailtje gestuurd en al gauw schreef ze terug dat ik hem (gratis) mocht retourneren. Omdat ik de hoes wel ontzettend mooi gemaakt vond, vroeg ik haar of zij misschien een andere kon maken, maar dan iets kleiner aan de bovenkant. Dat was geen probleem.
    Het contact verliep fijn en ik vond de hoes zo mooi, dat ik haar gelijk vroeg om ook een kussenset te maken voor de bakfiets, zodat die misschien gelijk meegezonden kon worden met de nieuwe hoes. Ook dat was geen probleem.

Bij de eerste hoes zat al een kleinigheidje (een leuk etuitje). Die mocht ik houden. En bij de nieuwe verzending had zij ook nog, met hetzelfde zeil waar ik de kussentjes graag mee gemaakt wilde hebben, een zadelhoes gemaakt. Echt ontzettend knap werk! En..... De regenhoes past nu perfect!

Bedankt Jolanda, voor de mooie spullen :)

Bedankt voor uw beoordeling
    mvg

• Shirin
    Review voor yokids

Snelle levering en super service. We zijn heel blij met onze nieuwe regenhoes!!
    Bedankt voor je snelle antwoorden en wie weet tot een volgende bestelling 😃

Antwoord van yokids

beetje laat, maar bedankt voor uw beoordeling
    mvg

• Mariska
    Review voor yokids

Heel blij! Snelle levering en goede communicatie! En het belangrijkste, de kussentjes zijn prachtig!

Antwoord van yokids

Fijn om te horen dat alles naar wens is. Heel veel plezier ermee!!

• Frans K
    Review voor yokids

prima product in huis gekregen, fijn mailcontact en een duidelijke website.

bedankt

Antwoord van yokids

Heel graag gedaan en veel plezier met de aankoop!!

• Brigitta
    Review voor yokids

Super service, denkt echt met je mee.. overlegt tussendoor en heel sne in huis.

Antwoord van yokids

graag gedaan en veel plezier ermee

• Mike rosauer
    Review voor yokids

Ik heb voor onze bak fiets een uil set aangeschaf.
    Onze kerel.die dol van uilen is wil niet meer uit de bak komen yolanda bedankt

Antwoord van yokids

graag gedaan en heel vel plezier ermee!!

• Danielle
    Review voor yokids

Op woensdag gemaild of het mogelijk was om een zonneluifel voor mijn nexus 3 bakfiets te bestellen. Gelijk reactie terug en heel wat keer op en neer gemaild omdat de maten afweken van de babboe bakfiets. Uiteindelijk snapte ik dan toch hoe ik moest meten :-) en heb ik vandaag een prachtige zonneluifel die prima past mogen ontvangen.
    Super service!

Antwoord van yokids

Dank je wel en heel veel plezier ermee
    mvg,