yos2you
Wens en sfeer kaarten om te versturen of in een lijstje te doen, voor jezelf of om cadeau te geven
Wenskaarten
De zekerheden van https://www.yos2you.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik ben Jose, de ontwerpster van de yos2you kaarten. Mijn kaarten zijn ontstaan uit de behoefte om mijn foto’s om te zetten in afbeeldingen op papier, een kaart. Iets kleins wat je vast kan houden en voelen. Om weg te geven, heerlijk voor jezelf te houden, om in te lijsten of als boekenlegger te gebruiken.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020