zadengigant
webwinkel exotischezaden
4,4

• Thomas
    Review voor zadengigant

Voor een aanzienlijk bedrag besteld. De zaden zijn nooit aangekomen. Vraag me of of het uberhaupt wel verzonden is. De webwinkel reageert helemaal nergens op.

• Anna
    Review voor zadengigant

Ik bestelde adenium obesum planten en zaden, de planten zijn prachtig. De goederen kwamen snel en ok

• Hoe beoordeel je zadengigant?

• D.Fial
    Review voor zadengigant

Stuk onbeschoft die eigenaar, gewoon de deur sluiten en nooit weer handelen

• M leliveld
    Review voor zadengigant

Heb zaden bestelt en na meerdere mailtjes te hebben verstuurt kreeg ik het antwoord we hebben ze verstuurt via post.nl
    Ze zijn alleen nooit aangekomen.
    Geen zaden en mijn geld weg.

• Seiundici
    Review voor zadengigant

40 zaden besteld. Kwamen er maar negen uit maar gingen allemaal dood. Heb ze twee keer gemaild met de vraag hoe dit kan want ik heb wel degelijk groen vingers. Krijg geen antwoord. Hoeft geen nieuwe maar sta mij op z'n minst te woord. Slechte zaak. Bestel hier niet meer.

• Remco
    Review voor zadengigant

Ik heb nu 2x een bestelling gedaan bij zadengigant en de zaden werden snel geleverd. Maar de kwaliteit is slecht van de 3 soorten (10 zaden per soort) zijn maar 2 zaadjes uitgekomen en die gingen kort daarop weer dood. Dacht eerst dat het aan mijn kennis/kunde lag maar vervolgens elders zaden besteld en die kwamen wel uit.

• Jan Willem Smit
    Review voor zadengigant

Zending komt maar niet aan, eigenaar liegt over bestelstatus, negeert na een tijdje gewoon de mail totdat we ons geld terugeisten via PayPal want toen kon meneer ineens wel reageren. Daar gaat hij een partijtje zitten ruziemaken met z'n klant totdat ons vertrouwen echt weg is, en daar reageert hij nu ook niet meer. Dit allemaal over de tijdspanne van zo'n 4 weken. Lekker bezig, Verheul.